Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Oke.. apart.. ik zou nooit op bijvoorbeeld een Ijslander subforum gaan verkondigen dat ik het ras vreselijk vind.. Zo zie je maar weer dat mensen erg verschillen van elkaar
Nagyl schreef:Maar ook onder de arabieren heb je minder mooie lopen.
Aldewereld schreef:Hier een bekend filmpje van RSD Dark Victory op 18 jarige leeftijd:
http://www.youtube.com/watch?v=3HSX0DYqkEU
En om het helemaal zwart voor de ogen te krijgen:
http://www.theblackarabianhorse.com/sta ... ofiles.htm
Lara_Silver schreef:De enigen die me tot nu toe in hun totaalplaatje bevielen waren AH Kuda, Armaani, Hafati Vogue en Esta-Skazir. De rest allemaal te iel, geen bespiering te bekennen (zullen ze wel hebben maar daar is dus niks van zichtbaar) een nek zo dun dat als ze geschowd worden het net een paard is met een slangenhals, veel te iele koppies, stelten van benen, te lang lijf. Kortom naar mijn mening volledig uit proporties en vreselijk om naar te kijken.
Terwijl de 3 paarden die ik noemde allemaal voldoende body, een mooi koppie dat iets meer grof is dan de rest, een lichaam dat naar mijn smaak dus mooi in verhoudingen is, niet bepaald vanwege de bouw maar vanwege het totaalplaatje.
Citaat:De rest allemaal te iel, geen bespiering te bekennen (zullen ze wel hebben maar daar is dus niks van zichtbaar) een nek zo dun dat als ze geschowd worden het net een paard is met een slangenhals, veel te iele koppies, stelten van benen, te lang lijf. Kortom naar mijn mening volledig uit proporties en vreselijk om naar te kijken.
CtjeLief schreef:Citaat:De rest allemaal te iel, geen bespiering te bekennen (zullen ze wel hebben maar daar is dus niks van zichtbaar) een nek zo dun dat als ze geschowd worden het net een paard is met een slangenhals, veel te iele koppies, stelten van benen, te lang lijf. Kortom naar mijn mening volledig uit proporties en vreselijk om naar te kijken.
Kijk er dan niet naar..dit forum is er volgens mij niet om het ras af te kraken.. Hou me ten goede, maar dat idee krijg ik wel..