oh heerlijk, hoe herkenbaar , echt enorm !! hier heb ik 7 van zulke dames in huis , precies eender !!! vooral dat laatste stukje dat ie zo schijnheilig doet alsof ie net wakker word, zo doen ze hier ook, als er weer eens iets kapot is gemaakt hahaha
hahaha nou hier wel, niet letterlijk, maar ik heb wel een schilderijtje op mijn snufferd gehad door toedoen van die krengen ga ze ook een keer filmen snachts denk ik
hahaha dat ken ik:P mijn kittens slapen nog bij mij.. nou ernstig hoor, ik word wakker gemaakt door een oorsabbelaar!! ik heb een wondje ervan op mijn oorlel.. wahah ze denkt zeker dat erm elk uit komt
Vandaar dat ik 's ochtend zo raar wakker wordt dus, en ze bij me op bed ligt.. Nee hoor die ligt als de wekker te gaat mij aan te kijken van: owee als je mij eraf duwt want ik wil nog slapen!
Echt zooooo herkenbaar. Ik heb er 4 waarvan er twee dus altijd bij mij of mijn man aan het hengelen zijn. Eten!!!!!!!!!!! en dan dat gespin!!!!! Tja wij kunnen helaas de kamerdeur niet dicht doen. De hond slaapt er ook!