Ehm ja, lenig...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liseleen_

Re: Ehm ja, lenig...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 15:46

Ill...wordt hier echt misselijk van...niet normaal dit lijkt me..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 15:48

Bokkiej schreef:
Dan heb ik nog een filmpje van hele jonge chinese kinderen.
Die worden echt vreselijk getraind, hierdoor gaan mensen wel eerder dood. Dit is echt slecht voor je. Knipoog

http://www.youtube.com/watch?v=bEzb-NGmqRM
De training van jonge kinderen.
Dit is dan wel turnen maar zo gaat het ongeveer.
Als kind kan je heel veel zo aanleren en gaan je botten ook zo groeien. Knipoog

OMG geen woorden voor.. die volwassenen die die kinders helemaal plat drukken met de benen in onnatuurlijke houdingen! Bloos!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 16:01

Wow, dat is gewoon bijna eng ! Bloos!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:24

Slangenmensen, bah lenig ben je idd, maar of je het mooi vind is wat anders Haha!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:25

En wat een aanslag op je lichaam...

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:29

Ze klap letterlijk dubbel, lijkt mij erg slecht voor je ingewanden e.d....

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:31

Dat van die kleine kindjes ook... je been hoort niet in je nek, via de zijkant van je lichaam... Die benen moeten gewoon wel uit de kom zijn, en daarna weer terugklikken ofzo, je gewricht kan gewoon niet zover... daar zijn ze niet voor gemaakt

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:45

Gadverdamme dat trainingsfilmpje vind ik echt heel erg! Ik heb vroeger altijd geturnd maar gelukkig ging dat er niet zo aan toe. Ik vind het ongelooflijk als die kinderen er nog plezier in hebben zeg, jakkes!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:46

yvotje14 schreef:
Gadverdamme dat trainingsfilmpje vind ik echt heel erg! Ik heb vroeger altijd geturnd maar gelukkig ging dat er niet zo aan toe. Ik vind het ongelooflijk als die kinderen er nog plezier in hebben zeg, jakkes!

De meesten kijken niet zo vrolijk en er zitten zelfs jankende tussen... Ach gut

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:59

DeniseES schreef:
Dat van die kleine kindjes ook... je been hoort niet in je nek, via de zijkant van je lichaam... Die benen moeten gewoon wel uit de kom zijn, en daarna weer terugklikken ofzo, je gewricht kan gewoon niet zover... daar zijn ze niet voor gemaakt

ijne kon vroeger van natuure in me nek Vork kon toen vet veel dingen die de chineze meisjes ook doen..

maar ik heb echt met verbazing zitten kijken.. kindermishaande;ing.. om ze het zo op te dringen..

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:01

Moirsa schreef:
DeniseES schreef:

ijne kon vroeger van natuure in me nek Vork kon toen vet veel dingen die de chineze meisjes ook doen..

maar ik heb echt met verbazing zitten kijken.. kindermishaande;ing.. om ze het zo op te dringen..

Ja, mijne kon ook in mijn nek, toen ik nog jong, soepel en lenig was hahaha, maar je been kan gewoon niet gestrekt naast je, wel voor je en achter je, en dan is het nog niet normaal, maar niet naast je...

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:05

auch m ijn rug! als ik dit al zie.. ik kom niet eens met mijn handen op de grond met gestrekte benen Tong uitsteken

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:08

DeniseES schreef:
Moirsa schreef:
[

Ja, mijne kon ook in mijn nek, toen ik nog jong, soepel en lenig was hahaha, maar je been kan gewoon niet gestrekt naast je, wel voor je en achter je, en dan is het nog niet normaal, maar niet naast je...

in een split/spagaat is je been toch ook nasst je?

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:11

Blughh... Het ziet er eng uit. Scheve mond Echt niet gezond voor je lichaam.
Kan wel handig zijn tijdens de seks. Vork

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:14

@horssie, gelukkig zijn er ook heel veel mensen die dat zonder problemen kunnen Knipoog en dat is nog 90 graden minder ver dan wat die chineesjes doen...

Essiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:15

Ik vind het echt super knap maar ik vind het wel eng om te zien.. dat is gewoon niet normaal meer Scheve mond

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:16

DeniseES schreef:
@horssie, gelukkig zijn er ook heel veel mensen die dat zonder problemen kunnen Knipoog en dat is nog 90 graden minder ver dan wat die chineesjes doen...

ja ik geloof dat ik weet wat je bedoelde met gestrekt naast je Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:19

horssie schreef:
DeniseES schreef:

in een split/spagaat is je been toch ook nasst je?

een kwartslag ja, maar moet je naagaan als die nog een kwartslag naast je komt en dus tegen je aan komt Nagelbijten / Gniffelen

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 23:44

Bah die is vies mager. Dit vind ik niet gezond, geen goed voorbeeld voor die kindjes die daar staan.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 23:48

Kinderen zijn sowieso al vrij lenig,... dit komt door het fexibele kraakbeen! Vandaar dat een baby ook zelden tot nooit snel iets breekt Knipoog bij de oudjes onder ons is dat anders Vork
Stijve kinderen zul je daarom ook niet snel zien,... na een tijd neemt die flexibiliteit af en als je het dan niet soepel houdt wordt je stijf of minder flexibel.
Die gewrichten worden ook echt niet ook de kom getrokken want dan zaten daar wel wat meer huilende kindertjes dacht ik zo!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:34

Cyntje schreef:
Kinderen zijn sowieso al vrij lenig,... dit komt door het fexibele kraakbeen! Vandaar dat een baby ook zelden tot nooit snel iets breekt Knipoog bij de oudjes onder ons is dat anders Vork
Stijve kinderen zul je daarom ook niet snel zien,... na een tijd neemt die flexibiliteit af en als je het dan niet soepel houdt wordt je stijf of minder flexibel.
Die gewrichten worden ook echt niet ook de kom getrokken want dan zaten daar wel wat meer huilende kindertjes dacht ik zo!

...die zaten er toch ook Koe

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:42

DeniseES schreef:
Cyntje schreef:

...die zaten er toch ook Koe

Dat zeg ik niet Knipoog dan zaten daar wel wat MEER huilende kindertjes Vork

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:50

Ja Knipoog ik begrijp je hoor hihi, maar toch... het is niet normaal en gewoon kindermishandeling (hetzelfde als dat de voeten worden ingebonden zodat ze kleine voeten houden, wel met een hoop problemen, maar daar denken ze niet aan)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:51

Nee daarin zijn ze in het oosten ook vrij extreem. En ik vind het ook ronduit belachelijk om kleine sportertjes zo klaar te stomen voor een topcarriere in de sport!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:53

Vraag me af of de kinderen het willen of de ouders Hamer