Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bokkiej schreef:Dan heb ik nog een filmpje van hele jonge chinese kinderen.
Die worden echt vreselijk getraind, hierdoor gaan mensen wel eerder dood. Dit is echt slecht voor je.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=bEzb-NGmqRM
De training van jonge kinderen.
Dit is dan wel turnen maar zo gaat het ongeveer.
Als kind kan je heel veel zo aanleren en gaan je botten ook zo groeien.
yvotje14 schreef:Gadverdamme dat trainingsfilmpje vind ik echt heel erg! Ik heb vroeger altijd geturnd maar gelukkig ging dat er niet zo aan toe. Ik vind het ongelooflijk als die kinderen er nog plezier in hebben zeg, jakkes!
DeniseES schreef:Dat van die kleine kindjes ook... je been hoort niet in je nek, via de zijkant van je lichaam... Die benen moeten gewoon wel uit de kom zijn, en daarna weer terugklikken ofzo, je gewricht kan gewoon niet zover... daar zijn ze niet voor gemaakt
Moirsa schreef:DeniseES schreef:Dat van die kleine kindjes ook... je been hoort niet in je nek, via de zijkant van je lichaam... Die benen moeten gewoon wel uit de kom zijn, en daarna weer terugklikken ofzo, je gewricht kan gewoon niet zover... daar zijn ze niet voor gemaakt
ijne kon vroeger van natuure in me nekkon toen vet veel dingen die de chineze meisjes ook doen..
maar ik heb echt met verbazing zitten kijken.. kindermishaande;ing.. om ze het zo op te dringen..
DeniseES schreef:Moirsa schreef:[
maar ik heb echt met verbazing zitten kijken.. kindermishaande;ing.. om ze het zo op te dringen..
Ja, mijne kon ook in mijn nek, toen ik nog jong, soepel en lenig was hahaha, maar je been kan gewoon niet gestrekt naast je, wel voor je en achter je, en dan is het nog niet normaal, maar niet naast je...
DeniseES schreef:@horssie, gelukkig zijn er ook heel veel mensen die dat zonder problemen kunnenen dat is nog 90 graden minder ver dan wat die chineesjes doen...
horssie schreef:DeniseES schreef:
Ja, mijne kon ook in mijn nek, toen ik nog jong, soepel en lenig was hahaha, maar je been kan gewoon niet gestrekt naast je, wel voor je en achter je, en dan is het nog niet normaal, maar niet naast je...
in een split/spagaat is je been toch ook nasst je?
Cyntje schreef:Kinderen zijn sowieso al vrij lenig,... dit komt door het fexibele kraakbeen! Vandaar dat een baby ook zelden tot nooit snel iets breektbij de oudjes onder ons is dat anders
Stijve kinderen zul je daarom ook niet snel zien,... na een tijd neemt die flexibiliteit af en als je het dan niet soepel houdt wordt je stijf of minder flexibel.
Die gewrichten worden ook echt niet ook de kom getrokken want dan zaten daar wel wat meer huilende kindertjes dacht ik zo!
DeniseES schreef:Cyntje schreef:Kinderen zijn sowieso al vrij lenig,... dit komt door het fexibele kraakbeen! Vandaar dat een baby ook zelden tot nooit snel iets breektbij de oudjes onder ons is dat anders
Stijve kinderen zul je daarom ook niet snel zien,... na een tijd neemt die flexibiliteit af en als je het dan niet soepel houdt wordt je stijf of minder flexibel.
Die gewrichten worden ook echt niet ook de kom getrokken want dan zaten daar wel wat meer huilende kindertjes dacht ik zo!
...die zaten er toch ook