Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uthrick schreef:Ik geloof er geen drol vanhet komt een beetje té gespeeld over allemaal
Faelivrin schreef:Ik vind die van Ramon en Simone erg nep klinken.
window schreef:kirri schreef:is echt zo'n romantje vrouw met baas
gebeurd zo vaak
je wil niet weten hoeveel directeuren wel niet met hun secretaresse gaan
kraal schreef:Alleen het feit al dat die Ramon gewoon niet reageerd totdat Barry haar aanspreekt geeft al aan dat het of hartstikke nep is of dat die relatie al op zijn gat lag. Want volgens mij was die uitspraak van hem een leugentje om het laatste woord te hebben. Maar wat zou jij doen, zou jij jezef hiervoor opgeven? Plus stel dat je gebeld zou worden, dan moet je de hele dag in isolatie gezeten hebben om niet op de hoogte te zijn van deze actie op 538.
MelOdYs_Star schreef:Ja ik ook. Vooral die laatste zin van Ramon over Chantal, dat hij daar al drie maanden mee n**kt.. Als zo iets echt zou zijn, zou hij echt niet zoiets gezegd hebben. Vet nep als je het mij vraagt.
kraal schreef:Alleen het feit al dat die Ramon gewoon niet reageerd totdat Barry haar aanspreekt geeft al aan dat het of hartstikke nep is of dat die relatie al op zijn gat lag. Want volgens mij was die uitspraak van hem een leugentje om het laatste woord te hebben. Maar wat zou jij doen, zou jij jezef hiervoor opgeven? Plus stel dat je gebeld zou worden, dan moet je de hele dag in isolatie gezeten hebben om niet op de hoogte te zijn van deze actie op 538.
astridXlaura schreef:Najaa!! Gaat ze hem ook nog eens uitschelden enzoo... Tsss... Echt goed van die Chantal!
@ Yuri : Het is echt!
xx Astrid