Van dit soort filmpjes kan ik zo emotioneel worden. Tranen stromen mij nu alweer over de wangen. Dat respect, dan wederzijdse vertrouwen.. Ben er gewoon stil van.
het ziet er echt geweldig uit!!!!WAUW! alleen die oren zijn me idd ook opgevallen (net als bij apassionata afgelopen jaar) vraag me idd af of dat dan boosheid is of misschien toch concentratie
Echt super mooi! Maar zoals er al meer hebben gezegd: die oren van de paarden. En het komt niet van het dicht bij elkaar lopen, want als dat paard alleen met hem werkt, doet ie het ook...We zullen het dan maar op concentratie houden inderdaad!
echt knap gewoon!! ook als op een gegeven moment die paarden gewoon los lopen daar buiten!! en die oren is inderdaad concentratie ik doe ook aan VD en bij moeilijke oefeningen staat die oren ook zo als ik geen stem meer gebruik ook vaak dus inderdaad concentratie
Wie wil mijn mond weer even dichtdrukken ? Die hangt namelijk wagenwijd open bij het zien van dit filmpje. Wat mooi, wat een wederzijds vertrouwen tussen mens en dier. De rillingen lopen over mn rug, prachtig!
Die oren kan ik geloof ik ook alleen maar op concentratie schuiven, de paarden zijn vrij om te gaan en te staan waar ze willen, mocht het zijn dat ze het niet leuk vinden dan zullen ze niet in zo'n harmonie met de man verder samenwerken maar wel opzij springen o.i.d
hhmm mooi om te zien , alleen jammer dat ze er gelijk een show van moeten maken en het zo weer circus paardjes worden.... Om geld in het laadje te brengen .......
Echt schitterend zeg! Lijkt me echt heerlijk om zo'n band te hebben met een paard.. Buiten rijden zonder zadel, zonder hoofdstel.. Vraag me echt af hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen!
ik kreeg helemaal kippenvel en tranen in m'n ogen toen ik het filmpje keek.. super gewoon. wat moet dat een tijd, liefde, maar vooral ook vertrouwen hebben gekost..
Echt heel gaaf! Dat de paarden de oren in de nek hebben heeft volgens mij ook met rangorde enzo te maken, dat doen ze in t wild toch ook..Ja sorry kan niet zo goed uitleggen
Wauw! ben er even helemaal stil van. Dit moet zoveel vertrouwen van elkaar vergen, die paarden zijn zó goed op elkaar ingespeeld. Prachtig! Ik heb echt diep respect voor die man.