Ik vind het een super reclame. ZO kan je tenminste goed zien hoe het er echt aan toe gaat, en hoeveel er wordt gefoekst in de reclamewereld... Groetjes, mij
Het gaat die mensen die meiden uitzoeken voor dit soort poosters etc. niet om HOE je eruit ziet, dat kun je zo veranderen (zoals je ziet ) maar je blik, hoe je uit je ogen kijkt, ze kunnen een paar dingen wel veranderen maar hoe jij uit je ogen kijkt kunnen ze nooit veranderen ((ja als ze iemand anders zun ogen in jou foto stoppen ))
hahaha dat is zeker een goede....maar het is ook wel naief om te denken dat die meiden op die reclame posters enz. echt zo perfect zijn. Maar hij is zeker leuk!
ik wist dat er wel het een en ander verandert werd. Zoals fotoshoppen met huid strakker te laten lijken en make-up en al dat soort dingen, maar dat ze het hele mens compleet veranderen! niks is meer van d'r zelf alleen d'r blik. In het begin vond ik haar zo lelijk, en nu is ze omgetoverd tot een pracht vrouw
Deze reclame heb ik wel eens gezien, als ik mezelf eens goed opmaak en ff photoshop komt er ook wel zoiets uit denk ik. Toch wel gaaf om dat zo te zien.