Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?? 
Britjuh schreef:Hoort hier niet thuis ben ik bang
ik vertel je meer.. en vraag natuurlijk ook wat

NuggT schreef:Britjuh schreef:Hoort hier niet thuis ben ik bang
Dit mag wel, je kunt hier alles plaatsen met betrekking tot vragen over paardenspellen.
Dus medebeheerdsters vragen, hoe maak ik een site, hoe ga ik om met HTML enz.
Sorry

Handig, zo'n moeder die een cursus heeft gedaan. Maar ik heb ook even op PHP gekeken, nooit van gehoort eerlijk gezegt. Maar ik snap er weinig van. Ik kreeg het idee dat dat programma alleen maar voor forums werkt. Maar,goed weet er vrij weinig vanaf. Ik ben wel bekend met Leejoo's. Kan je daar ook een programma bij krijgen waar je je spel automatisch kan maken?
Het lijkt erg hard op C++ en daarmee programmeerd mijn kleine en grote broer en mijn zus werkt vooral met Java, is lekker handig dus. Met ASP is kan je makkelijker een loginsysteem maken maar met PHP werk ik liever omdat je daarmee verbinding kunt maken met een database, waardoor je meer mogelijkheden hebt. Ik snap het nu wel een beetje en als ik een script wil schrijven zit het allemaal correct in mijn hoofd, maar het uittypen is het moeilijkst, want als je 1 ding verkeerd typt is je hele script naar de kl*te.
) kan maken? Niet Everyoneweb (doet het niet bij mij, en ik had er net zo'n mooie site op met veel leden
) en ook niet groups. Liefst met zo'n vakjes die je kunt aanvinken en het moet gratis zijn!!