Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danique_G schreef:Nee. Ik vind van niet. Dan ben je het niet waard om in het verkeer deel te nemen. Als dat beest 1 keer schopt is mijn fiets stuk en ik zelf. Wat heb ik te maken met idiote collega rennners? Juist. Helemaal niets! Levensgevaarlijk zijn dat soort capriolen!! ...
Kuggur schreef:denice schreef:Misschien een goede toevoeging aan de petitie, we pleiten voor paarden op het fietspad?
Daar hebben paarden niets te zoeken.
Ik teken deze petitie trouwens ook niet.
Gezemel van recreatieve verkeersdeelnemers.
Kuggur schreef:Verkeersmak maken vóór je je in het verkeer begeeft is een aardig begin.
En er niet van uitgaan dat je er recht op hebt dat iedere andere verkeersdeelnemer voorzichtig op zijn teentjes om je heen trippelt.
Sonador schreef:Danique_G schreef:Nee. Ik vind van niet. Dan ben je het niet waard om in het verkeer deel te nemen. Als dat beest 1 keer schopt is mijn fiets stuk en ik zelf. Wat heb ik te maken met idiote collega rennners? Juist. Helemaal niets! Levensgevaarlijk zijn dat soort capriolen!! ...
Dan moet je er niet zo dicht erachter gaan fietsen![]()
Het is ook levensgevaarlijk om aangekondigd als een gek langs een paard heen te fietsen.
Voor jezelf maar ook voor de ruiter en paard.
Sonador schreef:Kuggur schreef:
Daar hebben paarden niets te zoeken.
Soms ontkom je gewoonweg niet aan, of moeten we onze paarden vleugeltjes laten groeien?
Kuggur schreef:denice schreef:Misschien een goede toevoeging aan de petitie, we pleiten voor paarden op het fietspad?
Daar hebben paarden dus niets te zoeken (zie attitude bovenstaand bericht).