Mijn elven naam : tarí súrionHobbits naam: Lila Bracegirdle of HardbottleDus haha en die van mijn man:Elfs: Círdan SúrionHobbits: Hob Bracegirdle of HardbottleZoonlief:Elfs: Maeglin SúrionHobbits: Todo Bracegirdle of HardbottleGeweldig dit
Mijn elven naam: Lúthien Narmolanya Hobbits naam: Rosie-Posie Deepdelver of Brockenborings De elven naam van mijn vriend/man:Ecthelion Falassion Hobbit naam:Wilcomb Bleecker-Baggins of Fair Downs De hobbitnamen zijn een mond vol...
Andrea_ schreef:Hobbit naam:Wilcomb Bleecker-Baggins of Fair Downs Je vriend is familie van Bilbo en Frodo Baggins
Naam in Nederland:Lúthien SúrionRosie-Posie Bracegirdle of HardbottleNaam die ik in Engeland gebruik:Elwing SilimaurëPetunia Brambleburr of Bindbale Wood
Elven naam: Eámanë Inglorion (hoe spreek je dat uit! )Hobbit naam: Bramblerose Chubb-Baggins of PincupGrappig!
Mijn hobbit naam is helaas niet zo. Mijn elven naam daarintegen vind ik dan wel weer leuk: Ireth Telrúnya.
Elven naam: Náriël CalaelenHobbit naam: Ruby Deepdelver@Blacky volgens mij hebben we dezelfde achternaam