Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als nog erg leuk!

mignonne2403 schreef:ik snap er niets van, ik heb m, maar waar staat hij nou? bij spellen zag ik op p.1, maar waar staan de spellen???
leonie87 schreef:Heel erg leuk voor als ik weer eens zonder internet zit maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe groot alle downloads zijn? Ik heb een data limiet hier dus kan niet lukraak downloaden
Femkex schreef:Je hebt externe cd-rom spelers WildDreams! Heb er ook één, kost bijna niets.

[***] schreef:leonie87 schreef:Heel erg leuk voor als ik weer eens zonder internet zit maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe groot alle downloads zijn? Ik heb een data limiet hier dus kan niet lukraak downloaden
Je hoeft niet perse direct het spel te downloaden.
Als je Origin download (niet zo heel groot volgens mij)
Daar een account van aanmaakt, kun je het spel verzilveren.
Het spel komt dan in je eigen account te staan en dan kun je het spel wanneer je Wifi etc. downloaden.
leonie87 schreef:[***] schreef:
Je hoeft niet perse direct het spel te downloaden.
Als je Origin download (niet zo heel groot volgens mij)
Daar een account van aanmaakt, kun je het spel verzilveren.
Het spel komt dan in je eigen account te staan en dan kun je het spel wanneer je Wifi etc. downloaden.
Bedankt voor de tip en ga het zeker even doen, maar ik heb in huis dus een data limiet. Ik kom niet snel op een wifiplek en zeker niet met mijn laptop helaas. Dus, wie weet hoe groot het is?
Miesemuisje schreef:je kan hem later nog downloadenhij blijft in je spellenlijst staan.