Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ziet er echt gaaf uit.
eline_di schreef:Ik kreeg ook plaatsvervangende schaamte. En ik bedacht me meteen dat zowel ik als mijn partner niet blij zou zijn als één van ons beide meedeed.

En dan niet zo'n Amerikaanse knuffel, maar een welgemeende, warme omhelzing... 
february schreef:Ik vind het heel bijzonder, aan de ene kant mooi om te zien hoe 'close' ze na dat eerste ongemakkelijke moment zijn, aan de andere kant geloof ik niet dat ik zo intiem zou kunnen zoenen met een onbekende
Maar is denk ik ook maar net hoe je daarin bent, ik hoor sommige bokkers hier ook refereren aan zoenen in de disco met een in feite ook onbekende, dat vind ik dus ook helemaal niks![]()
Zou het experiment met bijv. een stevige knuffel ook leuk vinden, dat is minder intiem, maar kan bij mensen ook écht iets losmaken denk ikEn dan niet zo'n Amerikaanse knuffel, maar een welgemeende, warme omhelzing...
Maar jammer dat de mensen dus niet 'gewone' mensen zijn.. Citaat:The cast includes models Natalia Bonifacci, Ingrid Schram, and Langley Fox (daughter of actress Mariel Hemingway and sister of model Dree); musicians Z Berg of The Like, Damian Kulash of OK Go, Justin Kennedy of Army Navy, singer Nicole Simone, and singer-actress Soko (who also performed the melancholy indie music that accompanies the short); and actors Karim Saleh, Matthew Carey, Jill Larson, Corby Griesenbeck, Elisabetta Tedla, Luke Cook, and Marianna Palka.