Ik kende m al, maar wist niet dat dit je dit effect krijgt (of er op lijkt) bij het eten van paddo's. Bij mij werkt t iig heel goed, heel grappig effect
WOOOAA! ik zie bloemetjes op de muur. en op mijn oefen tentamen blaadje
Arrabel
Geplaatst: 03-01-14 17:16
Ik heb wel is gehoord van een jongen die paddenstoelen had gegeten en daarom er van overtuigd was dat een grote speelgoedbeer in zijn kamer hem wilde aanvallen. Die heeft hij vervolgens helemaal overhoop gestoken met een mes..... Het was gelukkig een speelgoedbeer, je moet er niet aan denken dat er een vriend of vriendin binnen komt en hij ziet diegene als een bedreiging. Een ander meisje die ik heb gekend die is panisch voor insecten en zag toen ze paddenstoelen had gegeten overal grote kakkerlakken, en ze raakte toen helemaal in paniek. Nog een verhaal wat ik heb gehoord van een hulpverlener, een jongen die had ook paddenstoelen gegeten en heeft daar blijvend letsel aan overgehouden, hij is in een psychose beland en is er nu van overtuigd dat mensen op straat in zijn hoofd kunnen kijken en zijn gedachte kunnen lezen.
Natuurlijk heb ik ook de verhalen gehoord dat het allemaal prachtig is, vooral als je in de natuur bent. Ik ben ook zo stom geweest om een keer paddenstoelen te eten en Godzijdank werken het bij mij niet, nou ja.. ik heb heel even mijn maag voelen omdraaien, als je zeg maar in een achtbaan zit en je gaat heel hard naar beneden en dat gevoel wat je dan in je maag hebt dat voelde ik terwijl ik op de bank zat, maar ik heb gelukkig niks gezien want daar ben ik ook panisch voor.
Gelukkig zijn de sterke soorten paddo's nu verboden, want het is echt niet zo ongevaarlijk als sommige mensen zeggen. En die kringeltjes die je even op de muur of waar dan ook ziet na het bekijken van het filmpje is niks vergeleken met een echte paddo trip, en zeker niet met een bad trip!
Ik voelde me even genoodzaakt om dit te vertellen, dat niemand denkt door het bekijken van dit filmpje dat het misschien wel leuk is om paddo's te eten.