Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
annick12 schreef:Ik heb een vraagje: ik wil graag een gokje wagen bij de echo, er is een vraag: draagmerrie ja/nee
Mijn merrie is dtachtig maar staat niet bij de draagmerries, moet ik ja of nee antwoorden?
nadja15 schreef:annick12 schreef:Ik heb een vraagje: ik wil graag een gokje wagen bij de echo, er is een vraag: draagmerrie ja/nee
Mijn merrie is dtachtig maar staat niet bij de draagmerries, moet ik ja of nee antwoorden?
Draagmerries moeten nog toegevoegd worden aan het spel, dus jouwe merrie is geen draagmerrie! Maar je kan pas een echo doen als je merrie 4 dagen drachtig is he!
!
! Merula123 schreef:annick12 schreef:Hallo, ik heb nog een vraag: is het springdekje hetzelfde als het dressuurdekje?
Dat weet ik niet zeker eigenlijk, dat moet je aan Nadja vragen dan...

annick12 schreef:Nog iets, ik had de dressuur/men/western bak, de endurence bak, en een stal voor 3 paarden met veulen gekocht ( gister avond ) die staan er nu nog niet. Maar andere dingen van vandaag en gisteren wel
Opnieuw kopen???
Merula123 schreef:annick12 schreef:Nog iets, ik had de dressuur/men/western bak, de endurence bak, en een stal voor 3 paarden met veulen gekocht ( gister avond ) die staan er nu nog niet. Maar andere dingen van vandaag en gisteren wel
Opnieuw kopen???
Ik weet niet zeker of ze online is of niet.
Nadja gaat over de bouwmarkt, maar ik kijk wel even of ik die zo kan doen, dan heb je die tenminste