Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maysie schreef:
Leffroi schreef:Leuk bedacht, alleen wat beroerd uitgewerkt. En er zit serieus een achteruitkijk spiegeltje op. Geniaal![]()
Heb alleen een zeeeeeeer sterk vermoeden dat het beestje cushing heeft.
Maysie schreef:Sorry ik vind het er ook heel apart uitzien maar je kan niet meteen vertellen dat de pony pijn heeft. Ze zijn allemaal goed doorvoed, ok ze zijn modderig maar ze lopen ook op een wei, voor het zelfde geld was die bonte gewoon nat en is het niet eens cushing. Ik denk persoonlijk dat de meneer het nog niet eens zo slecht voor heeft met zijn ponytjes hoor. Ze lopen allemaal lekker zonder bit en er wordt niet geplukt of gescheurd aan hun hoofd. Zo ogen ook behoorlijk ontspannen
Huberta schreef:Ook ik zal wel een heleboel bokkers over me heen krijgen.
Maar volgens mij gaat hij heel rustig met de pony's om. Dat de pony's niet super schoon zijn is voor de mens iets, maar niet voor de pony's zelf.
Dat de pony's dit allemaal ondergaan, volgens de meesten, vind ik niet echt zielig. Deze meneer is elke dag wel met zijn beestjes bezig anders zijn ze niet zo rustig.
Deze pony's krijgen zo meer aandacht en zijn meer in de handen dan die dieren die ik nu wel de hele winter zonder een beschutting oid. buiten in de winter in de sneeuw zie lopen.
Of ik zie beelden als, PAS IK NOG OP DEZE PONY. veel te grote en forse kinderen op pony's.
T_hijs schreef:Leffroi schreef:Leuk bedacht, alleen wat beroerd uitgewerkt. En er zit serieus een achteruitkijk spiegeltje op. Geniaal![]()
Heb alleen een zeeeeeeer sterk vermoeden dat het beestje cushing heeft.
Ik denk dat ie gewoon vies is. Als je meer filmpjes kijkt van in de zomer zie je dat ie een normale zomervacht heeft. Weet niet zeker hoor, maar dacht dat cushing ook zorgde dat ze niet goed verharen?
sophie310394 schreef:Huberta schreef:Ook ik zal wel een heleboel bokkers over me heen krijgen.
Maar volgens mij gaat hij heel rustig met de pony's om. Dat de pony's niet super schoon zijn is voor de mens iets, maar niet voor de pony's zelf.
Dat de pony's dit allemaal ondergaan, volgens de meesten, vind ik niet echt zielig. Deze meneer is elke dag wel met zijn beestjes bezig anders zijn ze niet zo rustig.
Deze pony's krijgen zo meer aandacht en zijn meer in de handen dan die dieren die ik nu wel de hele winter zonder een beschutting oid. buiten in de winter in de sneeuw zie lopen.
Of ik zie beelden als, PAS IK NOG OP DEZE PONY. veel te grote en forse kinderen op pony's.
Het is ook geen mishandeling, zeker niet. alleen het tuigje drukt midden op zijn rug en dat is niet goed, ook loopt die pony gewoon niet goed!
Huberta schreef:Dat karretje is zo licht als wat.
Een iemand op de rug met een slecht passend zadel is veel erger dan dat hij nu zo'n karretje trekt.
De pony's hebben een gezellig weitje met nog een vriendje erbij.
En met het optuigen blijft de pony rustig staan. Dat zie ik wel eens anders. En dan de pony's in de auto, dat is toch hetzelfde als twee grote paarden in een trailer of vrachtauto.
Je kan toch zien dat hij gek is op zijn dieren. Alles leuk voormekaar, dan in het klein.
Maar moet alles dan duur zijn, is het dan pas dat je van dieren houdt?