Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marietta schreef:Ik heb ook getekend.
Wij hebben hier thuis nog 122 coupons (2 pony's springen en dressuur), voor juli besteld. Wij deden dat met de gedachte om zo geen administratiekosten te betalen (dat is toch iedere keer een euro geloof ik) en niet meer in de stress te zitten geen coupons meer te hebben. Ook dachten we dat ze onbeperkt hun waarde zouden blijven houden ... In de tijd dat wij ze bestelden (en dat is niet jaren geleden, hou het op maanden) was er nog helemaal niets gaande over een startpas. Ik vind het belachelijk, ze pakken zomaar geld van ons af en ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden, ook als je startkaart volgend jaar niet meer loopt (met de ene wel, met de andere niet).
QueenE schreef:Ik heb ook getekend, en op facebook gezet, ik wist niet dat dit er was.
Heb ook nog 2 setjes liggen die ik niet terug kan krijgen omdat ik ze voor Juli heb besteld.
Elanor schreef:Ik ben geen KNHS-lid dus ik heb geen idee hoe de gang van zaken hierover is, maar... waarom deze actie nú pas opzetten? Die afschaffing van de papieren coupons en het vervallen daarvan zal toch op enig punt zijn aangekondigd? Heeft iemand op voorhand daarover jullie standpunt kenbaar gemaakt in (bijvoorbeeld) een ALV of door middel van een brief naar de ledenraad?