Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:Sabinee__ schreef:Wat een mooie meid is dat zeg! Die ogen ook, wauw!
Ik snap best dat je het wilt camoufleren .. Het hoeft niet bij te dragen aan de puistjes.
Aan het einde van de dag goed schoonmaken, crème erop ..
Ik denk dat heel weinig mensen zelfverzekerd genoeg zijn om er NIKS aan te doen ..
Ze zegt zelf dat het minder geworden is, en ze heeft het ook op haar rug? Waar ze geen foundation smeert?
precies, zoiets ontstaat echt niet alleen maar door Make-up, maarja. De make-up is natuurlijk niet écht goed.
Maar ik snap het wel...
En mensen die zeggen dat ze haar ' net zo mooi' vinden zonder make-up.... Tja. Geef toe, als je zo iemand op straat tegen komt is het eerste echt niet wat je denkt ' goh, wat een knappe meid' hoe banketstaaf dat ook is (zat de wereld maar zo in elkaar.....)
En die reacties van die kerels onder het youtube filmpje vind ik helemaal om te janken
coiboi schreef:Ik zou me i.i.g. helemaal de touwtering schrikken als je 's ochtends ziet wat voor ander mens er onderuit komt..
original schreef:Ik vind het echt knap dat ze zich zo bloot geeft. Van haar make-up kunsten kunnen de meeste nog wat leren! Inderdaad verstopt ze wel lekker haar porien zo, maar als je zo'n huid hebt...
Elise88 schreef:Klinkt het idioot als ik zeg dat ze wel 'n stuk leuker en sympathieker lijkt zónder al die rotzooi? Let maar eens op in de eerste minuut hoe 'nep' ze doet, net of ze zichzelf een rol heeft aangemeten. Nadat de make-up eraf is en ook nog als ze met haar make-up bezig is, laat ze gebaren, accenten, overdreven articulatie etc achterwege en dan kijk ik automatisch wel 'n beetje door de acne heen, hoe erg die ook is. Echt heel rot voor haar en ik begrijp zeker dat je het dan wilt verbergen en misschien makkelijk gezegd, maar blijf dan verder in hemelsnaam jezelf.