Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Ben ik ineens een maagd ipv weegschaal.
Ik vind toch dat ik een weegschaal ben,
Volgens internet, karakter weegschaal:
tactvol, meegaand, aardig, zachtmoedig, vredelievend, bemiddelend, gemakzuchtig, frivool, manipulatief, vleierig, conflict ontwijkend, flirterig
Het meeste daarvan klopt wel, al ben ik niet altijd zo tactvolof flirterig!
Volgens internet, karakter maagd:
ordelijk, zorgvuldig, dienstbaar, correct, ijverig, nuchter, helder, kritisch, kleinzielig, preuts, degelijk, zakelijk
Klopt nauwlijks. Ik ben niet zo correct of kleinzielig. Wel zakelijk en ik kan heel ijverig zijn, als ik wil.
Nee, ik ben gewoon een weegschaal!
Heb de sterrenbeelden trouwens vertaald, een sterrenbeeld is opeens kanker!
Robin_S schreef:Ik vind het vreemd om iedereen nu maar een sterrenbeeld te laten opschuiven... de verschillen zijn zo groot!
Maagden zullen bijvoorbeeld nooit leeuwen zijn.
Leeuwen zullen nooit kreeften zijn, er zit een gigantisch verschil tussen beiden!
Bovendien speelt ook je ascendant een rol (hier bereken je snel de jouwe: http://www.spiritplaza.org/astrologie/ascendant.php).
Ook als je op een twijfelpunt geboren bent (rond de 20e van de maand) kan je van beiden wat hebben..
Om dan nog maar te zwijgen over je Chinese sterrenbeeld, die ongetwijfeld ook invloed heeft.
Iedereen is samengesteld uit oneindig veel factoren, sterrenbeelden hebben wel degelijk invloed (= mijn mening), maar het is moeilijk om jezelf maar tot één beeld toe te schrijven
Toch vallen sommige dingen toch echt wel op, zoals bij de vissen bijvoorbeeld de vaak dromerige ogen, de creativiteit en de gevoeligheid. Watermannen zijn veel opstandiger en minder meegaand dan de vissen. Hoe kunnen vissen dan plots watermannen worden, tenzij je een ascendant waterman hebt?
Nee, geef mij maar de oude vertrouwde regeling...