pff eerste keer damn moet egt weer inkomen egt meer dan de helft van die volges niet geraakt lekker een lage eerste keer 3295580
Ik kan dit dus echt niet he. Volgens mij is dit het derde jaar op een rij dat ik het probeer. Highscore van 780....
Mijn vriend is hier goud in.. Hij had zo'n hoge score dat het neit meer op het lijntje pastte.. Zelf ben ik er niet zo super in.
PureSylk schreef:76760. Wie biedt er meer? Mijn high-score van vorig jaar (althans, de hoogste die ik ook in het topic gepost heb):378820Welk spel, want zit nu op balletjes te springen en heb 95.000
H_Nalanta schreef:*Mept muis*Oh, ik moet dit echt nog een x met een normale muis doen. Met dit ding op de laptop werkt 't niet. Dat is ook mijn smoes
Haha ik weet het, ik heb er ook last van. Daarom zei ik het . Komt misschien sarcastisch over maar dat was niet de bedoeling.
Net weer even een poging gedaan en een persoonlijk record 49400Kom er nu net pas achter dat als je op zo'n vogeltje springt je punten worden verdubbeld
Yeah i love it! ik was bij 6000 nogwatmaar mijn vorig jaar record is 150000 nogwat, dus ik moet nog even!
Aaaaaaaaaah wat een zenuwachtig spellllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik kende het niet!Kun je het geluid uit zetten!!!??
Mijn record is 347.288.090.Wellicht dat ik dit jaar zin heb om het te verbeteren, vrees van niet.TessaVB @ [LN] De winter komt er weer aan...