Erg mooi en bijzonder

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 01:09

Ik wilde net zo'n reactie plaatsen Martine.. Ik dacht echt hoe is het mogelijk dat er al een pagina vol berichtjes staat hoe geweldig het wel niet is. Ik zou nooit zo'n jong klein kind op een pony laten zonder tuig of wat dan ook. Deze kan net zo goed schrikken en op de kletter gaan, of eens trappen of haar een kopstoot geven of wat dan ook.. Vind het echt niet veilig en zou dit mijn kind nooit laten doen.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 01:15

<3
met voetjes geven, meisje tikt met het stokje op zijn been, gaat ze voor de pony staabn en dan geeft de pony pas zijn beentje <3

Polly_

Re: Erg mooi en bijzonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 01:19

Geweldig! heb echt het hele filmpje met een lach zitten kijken..

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 12:23

Hmm zo bijzonder vind ik het echt niet :o mijn pony kan ook allemaal trucjes, (kusje geven, buigen etc) en als hij dezelfde commando's van een klein kind krijgt, zal hij dat ook gewoon doen hoor.. er wordt hier gedaan alsof het zoooo bijzonder is dat hij maar allemaal doet wat zij zegt, maar waarschijnlijk ook gewoon aangeleerd door een ''volwassen'' iemand. En ja, het is wel een lieve pony maar dat zijn er meer hoor :7
Daarbij vind ik het nog onverantwoord ook, zoals Martine aangeeft.
Wil geen spelbreker zijn, maar ik ben hier gewoon te nuchter voor denk ik. Het ziet er natuurlijk wel leuk en lief en schattig uit, maar erg mooi en bijzonder vind ik nogal overdreven.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:09

Ik vind het heel mooi om te zien en heel schattig hoe het kind er mee om gaat, ookal staat er misschien iemand stiekem mee te helpen. Liever dat dan een kind dat een pony in elkaar moet trekken op een wedstrijdring. Een leuk duo die twee. Mààr het enige waar ik wel een beetje de kriebels van krijg, is het steigeren. Dan mag de pony nog zo lief zijn, de grootste fout die je kan maken is dieren menselijke eigenschappen toekennen. En dus denken dat de pony geen moment een stapje verkeerd zou zetten Als ze erop zit en ze valt dat zal ze zich wel al lelijk pijn doen, maar als ze eens zo'n maaiend been in het gezicht krijgt omdat de pony eventjes te dicht komt...en zeg nooit 'ik ken die pony goed genoeg, die doet dat noooooit hoor". Mijn paard was ook al bijna 12 jaar het liefste dier dat je je kon inbeelden, en toen besloot ze ook plots vanuit het niets mijn vader in de rug aan te vallen :) .

Annemiek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 15:38

<3 <3 Wat hebben die 2 een sterke band zeg!!! <3

minouesmee

Re: Erg mooi en bijzonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:00

Wauw wat een mega sterke band hebben die 2. :)