Het klinkt en komt misschien nu onrespectvol over. Maar iemand die met alcohol op, drugs of medicijnen waarmee je niet mag auto rijden achter het stuur gaat zitten en zichzelf dood rijd daar heb ik geen medelijden mee!! Je weet dat je het niet moet doen en er wordt van je verwacht dat als je een rijbewijs hebt je verantwoordelijk bent voor je mede gebruikers!
Ik kan me er zo kwaad over maken als iemand onder invloed achter het stuur gaat zitten. Ik stap ook nooit bij iemand in de auto die gedronken of wat dan ook heeft. Ik bel liever een taxi. Dan maar 100 euro kwijt maar ik vind mijn leven wel iets meer waard dan 100 euro.
Ik zelf heb ook een rijbewijs maar als ik moet rijden dan drink ik niet, geen druppel. Al vinden mijn vrienden dat ik me niet moet aanstellen pech gehad dan gaan ze maar lopen als ze het niet zint. Ik wil geen doden op mijn geweten hebben.
Edit: Iemand die ook maar betrapt wordt met een te hoog promillage in de auto weg met rijbewijs pech gehad je hebt je kans gehad. Voor het zelfde geld had je weet ik veel hoeveel mensen kunnen dood rijden en gezinnen verwoesten. Nee ik moet hier niks van hebben. Maakt me misselijk en kwaad.
Zo nu moet ik even afkoelen, ik kan me hier zoooo kwaad over maken.
)
Is gewoon nep, als ze met computers een hele shrekfilm in elkaar kunnen zetten, en stuntmannen van een hoge flat af kunnen springen, zonder een schrammetje te krijgen, kunnen ze dit ook wel in elkaar zetten. Maar knap en realistisch is het zeker! Daarom is het ook zo heftig, denk ik.