Die stond vaak ook gewoon op een afstandje. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die stond vaak ook gewoon op een afstandje. pharagirlke schreef:Ik was ook altijd "alleen" bezig dan, mijn moeder stond ook niet altijd vlak naast me.Die stond vaak ook gewoon op een afstandje.
superwoman schreef:pharagirlke schreef:Ik was ook altijd "alleen" bezig dan, mijn moeder stond ook niet altijd vlak naast me.Die stond vaak ook gewoon op een afstandje.
Dan is het risico toch groter?
Je kan niet alles voorkomen en is ook niet goed.
Maar met kinderen en dieren moet je opletten. Ken je het dier niet goed, dan moet je wel weten dat het risico groter is dat er iets kan gebeuren..
bovendien weet je niet hoe oud het kind is. Ik was altijd erg klein van gestalte, toen ik 13 was schatte een grote hoeveelheid mensen me nog steeds 8
Dus het kan best zijn dat dit kind wel wat ouder is... pharagirlke schreef:al had moeders er langs gestaan, waarschijnlijk waren ze dan gewoon alle twee gevlogen. Dit had ze echt niet kunnen voorkomen. Ja, misschien wel door het peerd op te voeden.bovendien weet je niet hoe oud het kind is. Ik was altijd erg klein van gestalte, toen ik 13 was schatte een grote hoeveelheid mensen me nog steeds 8
Dus het kan best zijn dat dit kind wel wat ouder is...
pharagirlke schreef:Serieus? Zelfs mijn hengst reageert zo niet als ik hem daar por.Hij moest maar eens durven ook...
Marloez schreef:pharagirlke schreef:Serieus? Zelfs mijn hengst reageert zo niet als ik hem daar por.Hij moest maar eens durven ook...
Omdat jij wss overduidelijk de leiding over hem hebt. Dit paard beziet dit kind denk ik heel laag in rang.
Ik vind het btw ook niet kunnen hoor.
Ondanks dat ik vind dat het paard gelijk heeft zou ik het paard wel bestraffen als ie zoiets bij een kind deed.
Maar dan had ie idd gewoon weg moeten lopen. superwoman schreef:pharagirlke schreef:Normaal waarschuwen paarden met hun lichaamshouding, dit dier grijpt haar zonder verpinken..
Dit paard geeft zéker aan dat hij "niet blij is" met die kleine meid voor hij haar grijpt. De reactie is wel heftig, dat ben ik met je eens,
dier kijkt rustig waar hij haar het beste op kan pakken om te verplaatsen......... Hij is er niet op uit om schade aan te richten, hij wil alleen zijn punt duidelijk maken

pharagirlke schreef:Normaal waarschuwen paarden met hun lichaamshouding, dit dier grijpt haar zonder verpinken..
Dan zou mijn merrie veel waarschuwen, oren plat leggen heb ik niet gezien maar heb ook niet naar de schaduw gekeken. Zal vanavond nog eens kijken!