Jeetje wat een prachtfilm.. Tranen ook niet binnen kunnen houden
Ninthe
Geplaatst: 27-10-09 23:23
Ah.... nou ik zit hier weer te snuiteren hoor... Heb hem vanavond gekeken, echt WAUW.. kippenvel, de film is zo hard maar drukt je ook echt op de feiten, echt prachtig! Vind hem nog mooier dan the horse whisperer! Hij kreeg me zelfs aan het huilen, en geloof me... dat gebeurd bij mij niet snel bij films
Echt een dikke 10+ !!!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-09 23:25
Hij is prachtig he
Beelden van de echte Ruffian zie je trouwens ook tijdens de aftiteling! Ik vind het ongelooflijk wat een impact dat paard op iedereen heeft gehad, en nog steeds heeft!
Hier ook tranen, prachtig! En wat een vreselijk ongeluk.
Heeft wel best een hoog Seabiscuit gehalte (behalve totaal andere afloop dan), maar die vond ik ook heel mooi!
Dreamy
Geplaatst: 28-10-09 06:32
Toekie schreef:
Hier ook tranen, prachtig! En wat een vreselijk ongeluk.
Heeft wel best een hoog Seabiscuit gehalte (behalve totaal andere afloop dan), maar die vond ik ook heel mooi!
Vond ik ook! Mooie film, kreeg me alleen niet in tranen..
Gini
Geplaatst: 28-10-09 11:40
Toch krijg ik ook een beetje een nare bijsmaak moet ik zeggen. Het paardje was ocharm nog maar 3. En ja, ze leefde voor om te rennen, dan is het aan de mens om dat niet uit te buiten. Tweejarigen die al koersen rijden... But hey, money makes the world go round.
Mooie film, in het begin wat langdradig, Ik vond seabiscuit mooier ik hou meer van films met een goede afloop. Deze was toch erg tragisch, veel te jong om te sterven.. maja het is hoe het is dus realiteit..
Hij lijkt idd wel ietsje op Seabiscuit, maar beide verhalen zijn nou eenmaal helaas waargebeurd, dus tja.. en deze vind ik persoonlijk toch iets meer op de werkelijkheid lijken..