Zo. Paard schrikt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke89

Re: Zo. Paard schrikt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:40

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:42

En dit noemen wij een onafhankelijke zit......! :D

Knap hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:11

Nienke89 schreef:
toch denk ik dat er misschien wel wat met dit paard is...
http://www.youtube.com/watch?v=WQ8ELIny ... annel_page <-- dit is hetzelfde paard maar dan met een andere ruiter.

Menig paard schrikt van een plastic zeil ;) Denk dat het gewoon een nogal schichtig paard is :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:14

haha ik moet meer lachen om de reacties hier dan het filmpje :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:39

dat 2de filmpje.. au :=

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:43

Storm76 schreef:
"how the hell did you stay on!?" :D

[X] geschikt
[ ] ongeschikt

hahah idd !! geweldig. ik doe het haar niet na !!

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:56

tjaaa wat moet je hier nou van zeggen.
beetje dom dat je met een wapperend plastick zeil boven je hoofd gaat rijden maar wel respect dat ze bleef zitten haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 07:04

Dit is dus voordat hij schrikt :+ Moet zeggen dat hij wel heel opeens schrikt zeg :))

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 07:06

Citaat:
Nienke89 schreef:
toch denk ik dat er misschien wel wat met dit paard is...
http://www.youtube.com/watch?v=WQ8ELIny ... annel_page <-- dit is hetzelfde paard maar dan met een andere ruiter.

Menig paard schrikt van een plastic zeil Denk dat het gewoon een nogal schichtig paard is

Ja. Maar ik vind de bewegingsafloop van dit paard en de héftigheid waarmee dit paard 'schrikt' wel een beetje verdacht....als het mijn paard zou zijn, zou ik er een osteopaat bij halen.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 08:13

Dit filmpje heeft al vaker op bokt gestaan.. Destijds was iedereen het er over eens dat de vrouw echt door puur geluk bleef zitten.

Kijk eens naar hoe ze zit, en niet naar het paard. Ze hangt gewoon met haar volle gewicht aan de teugels! Ze zit niet eens meer. Kan me voorstellen dat je in verlichte zit gaat, maar ik geloof niet dat ze heel bewust daarvoor kiest. Ze is gewoon bezig met overleven...
Vind het zelf gewoon sneu om te zien, paard schrikt volgens mij meer van al dat gewicht in zijn mond.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 16:49

Zit misschien wat in. Als (en ik zeg zeker als, want ik kan het niet zien) ze met een flink gewicht aan de teugels hangt, zou dat misschien kunnen verklaren waarom de beweging zo ontregelt is en de voorbenen zou naar voren 'doorsteken'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 16:50

BBreedveld schreef:
Zit misschien wat in. Als (en ik zeg zeker als, want ik kan het niet zien) ze met een flink gewicht aan de teugels hangt, zou dat misschien kunnen verklaren waarom de beweging zo ontregelt is en de voorbenen zou naar voren 'doorsteken'.

Zo sterk is een mens niet tegenover een paard... Als 600kg wil lopen dan helpt het niet om aan de teugels te hangen.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 16:53

Mee eens. Maar als er veel spanning in de rug zit, zonder dat die goed 'weg' kan, kan dit wel gevolgen hebben voor de beweging van de voorbenen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 09:56

die andere filmpjes.... pffff

zal dat paard wel iets mankeren zeg!

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:53

Omg, dat is echt wel lef hebben. En heel knap dat ze erop is blijven zitten! Maar wat maakte dat paard vreemde sprongen XD

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:56

Zooohee dat paard gaat los :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:04

Miss_Malfoy schreef:
Dit filmpje heeft al vaker op bokt gestaan.. Destijds was iedereen het er over eens dat de vrouw echt door puur geluk bleef zitten.

Kijk eens naar hoe ze zit, en niet naar het paard. Ze hangt gewoon met haar volle gewicht aan de teugels! Ze zit niet eens meer. Kan me voorstellen dat je in verlichte zit gaat, maar ik geloof niet dat ze heel bewust daarvoor kiest. Ze is gewoon bezig met overleven...
Vind het zelf gewoon sneu om te zien, paard schrikt volgens mij meer van al dat gewicht in zijn mond.

Omfg, ja, als er zoiets gebeurd ga je echt nadenken over de manier WAAROP je probeert te blijven zitten. Sure, jij wel. Helden op bokt hier ook altijd.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:49

@WildWings: Ik zeg nergenst dat ik dat doe. Ik vind het alleen onnodig om die vrouw helemaal de hemel in te prijzen omdat ze zo goed blijft "zitten" (ze staat gewoon) terwijl dat dus niet zo is.

Enne, dan weet ik er ook nog wel een.
Wat kijken die bokkers toch ook altijd goed.

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:02

Miss_Malfoy iedereen zegt niet dat ze goed blijft zitten, maar gewoon dat het knap is dat ze er niet van af valt terwijl dat paard zulke rare sprongen maakt. ;)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:10

OMG ik pies zowat in mijn broek! _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Wat een paard omg :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:27

Miss_Malfoy schreef:
@WildWings: Ik zeg nergenst dat ik dat doe. Ik vind het alleen onnodig om die vrouw helemaal de hemel in te prijzen omdat ze zo goed blijft "zitten" (ze staat gewoon) terwijl dat dus niet zo is.

Enne, dan weet ik er ook nog wel een.
Wat kijken die bokkers toch ook altijd goed.

Lekker he, dat kommane*ken?
De term "goed blijven zitten" houdt in het algemeen in dat iemand niet van het paard is afgevallen, en volgens mij zit ze nog aan het eind van het filmpje.. en ja, naar mijn idee doet ze dat toch maar knap.

(Gut ja, en natuurlijk kan het altijd beter, maar soms mag je je negatieve commentaar wat dat betreft ook voor je houden. Zo kan je op ieder topic wel een punt van kritiek leveren omdat niemand hier Anky is, door bijv te zeggen "Nouja je geeft zichbare hulpen en de bedoeling is natuurlijk dat je hulpen uiteindelijk praktisch onzichtbaar zijn dus euh echt knap is dit niet he :?" maar dat is toch ook niet reuze gezellig?)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:46

GOED blijven zitten zou inhouden, niet in z'n mond hangen, rustig met de beweging meegaan.
Dit is blijven HANGEN, niet meer niet minder. :)
Jij noemt het dus alleen anders.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:50

_O-
Der zal idd wel wat met het paard aan de hand zijn ,maar ik vind het filmpje wel geweldig :')

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:21

uhm...
als mijn paard er op deze manier tussenuit naait dan hang ik zeer waarschijnlijk ook aan het bit. Nog waarschijnlijker is dat ik er bij de eerste bocht af lazer :D
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er ruiters zijn die bij een dergelijke bokparade netjes en relaxed blijven zitten... := het heeft meer met overleven dan met paardrijden te maken op zo'n moment :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 20:49

Miss_Malfoy schreef:
GOED blijven zitten zou inhouden, niet in z'n mond hangen, rustig met de beweging meegaan.
Dit is blijven HANGEN, niet meer niet minder. :)
Jij noemt het dus alleen anders.

Hhahaha ja, als je paard zoiets doet ga je rustig met de beweging mee. Mensen kinderen, ik kan hier echt niet over uit :D Zeker niet omdat in jouw eigen filmpjes, foto's en posts genoeg te zien is waardoor jij wel de laatste persoon bent waarvan ik zo'n uitspraak had verwacht :D