Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nienke89 schreef:toch denk ik dat er misschien wel wat met dit paard is...
http://www.youtube.com/watch?v=WQ8ELIny ... annel_page <-- dit is hetzelfde paard maar dan met een andere ruiter.
Denk dat het gewoon een nogal schichtig paard is

Moet zeggen dat hij wel heel opeens schrikt zeg
Citaat:Nienke89 schreef:
toch denk ik dat er misschien wel wat met dit paard is...
http://www.youtube.com/watch?v=WQ8ELIny ... annel_page <-- dit is hetzelfde paard maar dan met een andere ruiter.
Menig paard schrikt van een plastic zeil Denk dat het gewoon een nogal schichtig paard is
BBreedveld schreef:Zit misschien wat in. Als (en ik zeg zeker als, want ik kan het niet zien) ze met een flink gewicht aan de teugels hangt, zou dat misschien kunnen verklaren waarom de beweging zo ontregelt is en de voorbenen zou naar voren 'doorsteken'.
Miss_Malfoy schreef:Dit filmpje heeft al vaker op bokt gestaan.. Destijds was iedereen het er over eens dat de vrouw echt door puur geluk bleef zitten.
Kijk eens naar hoe ze zit, en niet naar het paard. Ze hangt gewoon met haar volle gewicht aan de teugels! Ze zit niet eens meer. Kan me voorstellen dat je in verlichte zit gaat, maar ik geloof niet dat ze heel bewust daarvoor kiest. Ze is gewoon bezig met overleven...
Vind het zelf gewoon sneu om te zien, paard schrikt volgens mij meer van al dat gewicht in zijn mond.
Miss_Malfoy schreef:@WildWings: Ik zeg nergenst dat ik dat doe. Ik vind het alleen onnodig om die vrouw helemaal de hemel in te prijzen omdat ze zo goed blijft "zitten" (ze staat gewoon) terwijl dat dus niet zo is.
Enne, dan weet ik er ook nog wel een.
Wat kijken die bokkers toch ook altijd goed.
" maar dat is toch ook niet reuze gezellig?)
het heeft meer met overleven dan met paardrijden te maken op zo'n moment
Miss_Malfoy schreef:GOED blijven zitten zou inhouden, niet in z'n mond hangen, rustig met de beweging meegaan.
Dit is blijven HANGEN, niet meer niet minder.![]()
Jij noemt het dus alleen anders.
Zeker niet omdat in jouw eigen filmpjes, foto's en posts genoeg te zien is waardoor jij wel de laatste persoon bent waarvan ik zo'n uitspraak had verwacht