Geweldig

Zo zie je maar weer he,
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Larissa3 schreef:_Luziream schreef:![]()
Daarom, maar ja tis geen fraai gezicht, maar die vrouw leek me ook wel ongelukkig om eerlijk te zijn
Tja ze zeggen altijd van groentes en fruit eten word je gelukkig, en van alleen vet etc kun je ook niet gelukkig worden.
suus_ schreef:Lezen jullie niet goed ofzo?
Ik heb hier anders een heleboel comment over de eigenaar gelezen hoor ...
Ja het is niet leuk als je zo dik bent, als ze al heel veel kilo's heeft verloren is dat alleen maar super. Maar probeer naar een bepaald gewicht te streven en dan op een groot sterk paard te stappen. Ook al wil je weer eens paardrijden, ja zij wilt het en de verleiding is groot. Maar op een bepaalde manier is het gewoon egoïstisch tegenover de poown
Kristie schreef:Ergens vind ik het toch ook wel zielig voor die vrouw, vooral als ze moet huilen -en die man maar lachen... Tuurlijk gaat ieder pondje door het mondje, maar voor het zelfde geldt is deze vrouw al 200 kilo afgevallen, en wilde ze eindelijk weer eens paard rijden of zo..
Verder ben ik het eens met Luziriem; niemand die wat over de eigenaar zegt, maar al het commentaar over die vrouw.. Ik vind het gewoon heel zielig.