Kleinste paardje ter wereld word gepest.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 15:59

Daar een ander filmpje van haar, daar is ze wel lief en de eigenaar zegt dat ze het leuk vind, kan ik me wel voorstellen maar niet als er zoveel krijzend omdr heen staan zoals in het (andere) filmpje.
Maar die man verteld ook dat ze heel goed word verzorgt en speciale behandelingen krijgt, vind ik eigenlijk best goed :j.
Laatst bijgewerkt door LisaLuna op 03-03-09 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:23

Maar deze kinderen deden veel rustiger, dus waarschijnlijk heeft ze een hekel aan dat gekrijs, vreemd... :+ .

LisaLuna

Re: Kleinste paardje ter wereld word gepest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 16:28

Ja nouja ik denk zelf dat het er gewoon ook aan ligt dat ze overal schreeuwende kinderen zag enzo en deze komen gewoon rustig aan en 1 voor 1 aaien en maken geen lawaai. :j

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:47

t beessie lijkt hier wel een stuk vrolijker,
maar voor de rest kan ik me met deze betere beelden wel voorstellen dat ze niet zo oud zal worden!(slechte hoeven/benen)

Tinker32

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:40

Ik kan er al niet tegen als kinderen/ mensen duiven opjagen. Heel sirieus, ik zou daar over het hek zijn geklommen, al die kinderen op hun donder geven ('t zal helaas waarschijnlijk schelden en schreeuwen worden). En ik zal dat paardje even geruststellen, en de eigenaar eropaan spreken!

monikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:11

Dit vindt ik erg gemeen.
Dat paardje vindt het zeker niet leuk.
En dat ze dan die hand 3x op zijn kont legt zodat die gaat bokken :@
Daar kan ik echt niet tegen.

monikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:12

Sharani schreef:
Maar deze kinderen deden veel rustiger, dus waarschijnlijk heeft ze een hekel aan dat gekrijs, vreemd... :+ .

Jaa dat denk ik ook.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:02

monikje schreef:
En dat ze dan die hand 3x op zijn kont legt zodat die gaat bokken :@
Daar kan ik echt niet tegen.

Dan hoort dat kind aangesproken te worden door eigenaar/ouders.
Je kan van een kind niet verwachten dat die snapt dat een paard dat niet leuk vind

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:50

Echt sneu voor het beestje dat hij zo wordt gebruikt. Het 2e filmpje is idd al een stuk vriendelijker, maar snap idd niet dat op de 1e de eigenaar niet ingrijpt. Al is het alleen maar voor de veiligheid van de kinders die er omheen staan... Zal me niet verbazen dat hij die dag iemands arm/vinger te pakken heeft gehad, en neem dat de pony idd ook echt niet kwaad..

Vind hem nog redelijk 'in verhouding' maar kan echt niet begrijpen dat mensen het leuk vinden om zo'n pony te fokken... Maarja, zo is het helaas met alle beesten.. Snelgroei kippen, koeien die niet zelf kunnen bevallen máár wel extra veel vlees hebben, een kruising kat/tijger oid e.d. Sommige mensen hebben iig een behoorlijke klap van de wiek gekregen..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:31

Boeflover, misschien even het hele topic lezen? Nogmaals, een dwerg is een foutje, wordt niet bewust gefokt

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:43

stef schreef:
Boeflover, misschien even het hele topic lezen? Nogmaals, een dwerg is een foutje, wordt niet bewust gefokt

Mensen fokken wél bewust de kleinste pony van de wereld. En houden daarbij geen rekening met dwerggroei en wéten dat de kans op een dwerg dus aanwezig/groot is.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:47

Dus het beestje bestaat echt... Kom ik nu pas achter.

Wel erg sneu. Maar kan het die kids niet kwalijk nemen.

Ik neem het de debiel kwalijk die dat ding zo tentoonstelt, arm beestje. Het is toch geen freakshow?
Pony vindt het duidelijk niet leuk, als het elke dag zo gaat krijgt dat dier echt een geweldig leven.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 11:18

boeflover schreef:
stef schreef:

Mensen fokken wél bewust de kleinste pony van de wereld. En houden daarbij geen rekening met dwerggroei en wéten dat de kans op een dwerg dus aanwezig/groot is.

Dan zou er ook gestopt moeten woren met friezen fokken, daar komt n.l. ook dwerggroei voor.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 11:34

boeflover schreef:
stef schreef:

Nee hoor, men fokt klein maar niet bewust het kleinste paard van de wereld. Dat Thumbelina uiteindelijk het kleinste paard ter wereld is, is voor haar misschien haar redding geweest, en daardoor staat ie nu in de picture.