Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xx_Irisje schreef:Wat heerlijk om te zien, ik vind het ronduit knap!
Ze zit als een huis en rijd rond alsof ze dit al jaren doet(wat misschien ook wel een beetje zo is)
Er word net gesproken over een sterke rechterhand? denk niet dat het meisje veel kracht kan zetten bovendien hangt er een trensje in waar zo;n meisje weinig schade mee kan aanrichten. Heerlijk als je een paard hebt die zo;n zn oude dag heeft en aan zo'n meisje zn kennis kan overdragen.
Ze zit als een huis en rijd rond alsof ze dit al jaren doet(wat misschien ook wel een beetje zo is)
Er word net gesproken over een sterke rechterhand? denk niet dat het meisje veel kracht kan zetten bovendien hangt er een trensje in waar zo;n meisje weinig schade mee kan aanrichten. Heerlijk als je een paard hebt die zo;n zn oude dag heeft en aan zo'n meisje zn kennis kan overdragen.
GamblersCup schreef:Ik vind het filmpje er leuk uitzien, maar het overtuigd niet van rijkunst. Ze zit er wel verdomd stevig op, daar kan menigeen (incluis ikzelf) nog een puntje aan zuigen.

ThePast03 schreef:GamblersCup schreef:Ik vind het filmpje er leuk uitzien, maar het overtuigd niet van rijkunst. Ze zit er wel verdomd stevig op, daar kan menigeen (incluis ikzelf) nog een puntje aan zuigen.
Dat zou nog eens wat zijn als het ook nog zou overtuigen van rijkunst.
Voorlopig krijgt dit meisje een basis mee waar iedereen hier jaloers op kan en mag zijn.
Geweldig om te zien hoe dit meisje al op een paard zit, die komen we nog wel tegen over een aantal jaar.
anneliesdj schreef:Jaloers zijn prima maar zeg dat dan eerlijk en houd het fatsoenlijk, wat ik voorbij heb zien komen op de vorige pagina's is regelrechte afgunst.

ThePast03 schreef:anneliesdj schreef:Jaloers zijn prima maar zeg dat dan eerlijk en houd het fatsoenlijk, wat ik voorbij heb zien komen op de vorige pagina's is regelrechte afgunst.
Dat is ook precies wat ik wilde zeggen.
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die niet kunnen genieten bij het bekijken van dit filmpje.
Weinig kids die op 6 jarige leeftijd de eners hebben mogen proeven!

superwoman schreef:Brááf paard![]()
Denk dat het kind zo wel veel sneller alles zal leren.
Onvriendelijk is leren paardrijden altijd, in dit geval vind ik het vriendelijker dan menig manegeles
Kirsy schreef:Sorry maar ben ik de enige die het er niet echt mooi/vriendelijk uit vind zien?
Leuk dat een meisje van 6 galopwissels onder de knie heeft, maar de manier waarop..
Ze wordt constant naar voren getrokken door de teugels lijkt wel en om terug te rijden gaat ze zwaar achterover hangen incl haar handen, niet echt ontspannen imo.
Nou train ik bij lange na niet op GrandPrix niveau (i wish hehehe), maar dit filmpje geeft me geen fijn gevoel....