Het ziet er wel erg Gay uit, maar knap!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:19

anneliesdj schreef:
Ehm, sorry hoor maar dit vind ik dus echt geen dansen hoor :n
Niet perse wat hij doet maar evengoed wat Beyonce doet, die heeft zich er lekker makkelijk vanaf gemaakt :P

Was ook mijn eerste gedachte toen ik de clip zag...

Ennne degene die het een anorexia ventje vond.... die gozer is gewoon afgetraind op een goed nivo.. niet dat overdreven bodybuilder, maar danser nivo

19LindA83

Re: Het ziet er wel erg Gay uit, maar knap!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:23

Oeh zie dat er al een hoop commentaar op anneliesdj is geweest.... maar even voor de goede orde: ik heb wel altijd gedanst.van mijn 4 tot mijn 16, dus ik weet wat ik zeg! :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:26

19LindA83 schreef:
Oeh zie dat er al een hoop commentaar op anneliesdj is geweest.... maar even voor de goede orde: ik heb wel altijd gedanst.van mijn 4 tot mijn 16, dus ik weet wat ik zeg! :+

nou, post jij dan ook voor 19.00 uur een filmpje met deze dans door jou uitgevoerd? Ben ik nog royaal geweest met de tijd om dit makkelijke dansje in te studeren :P

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:30

zoals je kunt lezen ik HEB GEDANST.. daarna ben ik gaan judoen, en heb dus mijn spieren heel anders getraind. in die tijd. Dat wil niet zeggen dat ik geen dansers oog meer heb.

Maar ik snap het al, we hebben hier te maken met een grote beyonce fan die absoluut geen kritiek op haar kan hebben..

Sorry maar ik heb haar weleens beter zien doen..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:31

19LindA83 schreef:
zoals je kunt lezen ik HEB GEDANST.. daarna ben ik gaan judoen, en heb dus mijn spieren heel anders getraind. in die tijd. Dat wil niet zeggen dat ik geen dansers oog meer heb.

Maar ik snap het al, we hebben hier te maken met een grote beyonce fan die absoluut geen kritiek op haar kan hebben..

Sorry maar ik heb haar weleens beter zien doen..

eh, nee, kijk even in mijn profiel voor mijn muzieksmaak :+

Jullie vinden dat deze jongen zich het er makkelijk vanaf maakt door een 'makkelijk' dansje te doen, ik vind dat jullie er jullie makkelijk vanaf te maken door te stellen dat het geen kunst is maar het zelf niet willen (of kunnen?) uitvoeren ;)

Edit:

Uit mijn profiel

Citaat:
Ik luister naar van alles, maar vooral naar muziek van de oudere generatie, bijv:
*Pink Floyd
*Queen
*Kiss
* Deep Purple
*Mike and the Mechanics
*Prince and the Revolution
*Scorpions
*Falco

Wat tussen de generaties hangt:
*Lenny Kravitz
*Bon Jovi
*Guns 'n Roses
*die Ärzte

My generation:
*Oomph!
*Fall out Boy
*30 seconds to Mars
*My Chemical Romance
* Papa Roach..!!!

Nu moet ik verder gaan met lachen om het idee dat ik fan ben van Beyonce!

Vind dat ze leuke muziek maakt en veel talent heeft, maar nee, niks voor mij :+

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:39

Echt je moet eens wat aan je begrijpend lezen doen:

Ik kraak die jongen niet af, en zeg niet dat hij het zich er makkelijk vanaf maakt...

1 ik zei dat dat mijn eerste gedachte was toen ik de clip voor het eerst zag (van byonce) en dus is dat kritiek op haar, zoals ik al zei: ik heb haar beter zien doen.

19LindA83 schreef:

2. ik zeg juist dat hij wel een goed dansers lichaam heeft, netjes afgetraind en de spieren zoals het hoort bij een danser

19LindA83 schreef:
Ennne degene die het een anorexia ventje vond.... die gozer is gewoon afgetraind op een goed nivo.. niet dat overdreven bodybuilder, maar danser nivo

Dus niet meteen iemand verdedigen uit medelijden omdat jij denkt dat iedereen er op uit is hem af te zeiken... eerst even goed LEZEN!!!!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:50

Nee, JIJ moet meer begrijpend lezen... Annelies gaf aan het volgende te denken:

Citaat:
Ehm, sorry hoor maar dit vind ik dus echt geen dansen hoor :n
Niet perse wat hij doet maar evengoed wat Beyonce doet, die heeft zich er lekker makkelijk vanaf gemaakt :P

Waarop JIJ zegt:

Citaat:

1. Jij vindt dus net als Annelies de jongen geen echte danser
2. Beyonce is ook geen echter danser volgens jou en Annelies
3. die jongen heeft het volgens jullie beide het er makkelijk afgemaakt

En wil je niet meteen zeggen dat iemand wat aan zijn lezen moet doen als hij/zij een antwoord geeft wat je niet aanstaat? Doe dat alleen als het inderdaad fout gelezen is, maar in dit geval is dat dus niet zo...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:56

@19LindA83: Ik denk ook niet dat je het commentaar op annelies snapt eigelijk. Iedereen mag een mening hebben over het kunnen of niet kunnen van deze jongen en Beyonce. Maar om dan lachwekkende commentaren te gaan plaatsen als, ja dat kan ik ook en nog veel beter. Waarop meerdere bokkers om een demonstratie vragen. En dan snel terugkrabbelen. Volgens mij heeft de dame in kwestie niet eens door hoe belachelijk dat over komt. Om het contrast tussen jou en haar aan te duiden; jij geeft ook commentaar maar geeft meteen daarop aan dat je het zelf niet meer zou kunnen, jij gaat niet opscheppen en dom doen om vervolgens heel snel te zeggen dat je het veel te makkelijk vind om het ons te laten zien. Ik neem aan dat jij de situatie nu ook ziet?

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:00

Je geeft je eigen opvatting van een reactie/opvatting van mij... ik neem aan dat ik als schrijver van mijn eigen reactie/mening toch wel weet wat ik bedoel..
1. wat annelies typt is haar mening, ik heb de mijne daarna gegeven, en uitgelegd... volgens mij ben ik nogal altijd mezelf en niet annelies :S
2.Wat ze in deze clip doet vind ik geen dansen, nogmaals: ik heb beter van dr gezien.
3. daar ik dit geen dansen vind, vind ik het ook niet heeeel bijzonder nagedaan, wat niet wegneemt dat ik wel degelijk kan zien dat deze jongen wel een danser is, en daar ook het lichaam van heeft.

Maar jeetje wat kun je je druk maken over de mening van andere over een filmpje van you-tube... je hoeft niet voor iedereen, die er zelf voor kiest iets online te zetten en daarna commentaar krijgt op te komen hoor.... wat zul jij het dan druk hebben elke dag....

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:02

Lara_Silver schreef:
@19LindA83: Ik denk ook niet dat je het commentaar op annelies snapt eigelijk. Iedereen mag een mening hebben over het kunnen of niet kunnen van deze jongen en Beyonce. Maar om dan lachwekkende commentaren te gaan plaatsen als, ja dat kan ik ook en nog veel beter. Waarop meerdere bokkers om een demonstratie vragen. En dan snel terugkrabbelen. Volgens mij heeft de dame in kwestie niet eens door hoe belachelijk dat over komt. Om het contrast tussen jou en haar aan te duiden; jij geeft ook commentaar maar geeft meteen daarop aan dat je het zelf niet meer zou kunnen, jij gaat niet opscheppen en dom doen om vervolgens heel snel te zeggen dat je het veel te makkelijk vind om het ons te laten zien. Ik neem aan dat jij de situatie nu ook ziet?

kijk jij leest dus wel goed, jij vergelijkt mij ook niet met een andere mening gever....
Dus misschien dat jij dan even kan uitleggen dat je niet de meningen van 2 verschillende mensen door elkaar moet halen.....
pfffffff

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:04

Daarbij snap ik het commentaar op annelies heeel goed, daarom heb ik ook meteen daarna er neergezet dat ik dus wel gedanst heb ed... maar op mij wordt hetzelfde gereageerd als op annelies...
Volgens mij heb ik nooit meteen uit de hoogte neer gezet dat ik het beter kan en bla die bla....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:05

19LindA83 schreef:
Je geeft je eigen opvatting van een reactie/opvatting van mij... ik neem aan dat ik als schrijver van mijn eigen reactie/mening toch wel weet wat ik bedoel..
1. wat annelies typt is haar mening, ik heb de mijne daarna gegeven, en uitgelegd... volgens mij ben ik nogal altijd mezelf en niet annelies :S
2.Wat ze in deze clip doet vind ik geen dansen, nogmaals: ik heb beter van dr gezien.
3. daar ik dit geen dansen vind, vind ik het ook niet heeeel bijzonder nagedaan, wat niet wegneemt dat ik wel degelijk kan zien dat deze jongen wel een danser is, en daar ook het lichaam van heeft.

Maar jeetje wat kun je je druk maken over de mening van andere over een filmpje van you-tube... je hoeft niet voor iedereen, die er zelf voor kiest iets online te zetten en daarna commentaar krijgt op te komen hoor.... wat zul jij het dan druk hebben elke dag....

Doe nou niet zo belachelijk zeg, daar kan ik nu zo moe van worden....Deze uitspraken hebben absoluut geen toegevoegde waarde. Ik zeg alleen dat ik graag bewijs had willen zien. Nou ja, je geeft aan het nu niet meer te kunnen, maar als jij het na al die jaren dansen nu niet meer kan omdat je een tijd uit de running bent, is dansen dan eigenlijk niet iets heel moielijks waar je meerdere dagen per week, jaar in jaar uit mee bezig moet zijn om het goed te beheersen en dat het niet iets is wat je zomaar even doet?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:06

19LindA83 schreef:
kijk jij leest dus wel goed, jij vergelijkt mij ook niet met een andere mening gever....
Dus misschien dat jij dan even kan uitleggen dat je niet de meningen van 2 verschillende mensen door elkaar moet halen.....
pfffffff

Misschien moet jij dan niet onder de mning van Annelies zetten dat jij er ook zo over dacht bij het zien van de videeo, want daarmee geef je aan die mening met haar te DELEN! :roll:

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:08

ik zeg ook niet dat het NIET iets heel moeilijks is.....
Ik zeg alleen dat deze clip niet veel met dansen te maken heeft, wat NIET meteen wil zeggen dat ik over iemand zeg dat deze niet kan dansen.

Ik heb geen 1x hier neer gezet dat beyonce nog die jongen niet kan dansen, ik heb gezegd dat deze clip weinig met dansen te maken heeft...

ik bedoel maar

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:10

daarbij heb ik een beetje het gevoel dat ik in herhaling val, wat wil zeggen dat iemand niet luisterd / leest.
en dat is voor mij een reden om te stoppen met dit nutteloze ge banketstaaf....

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:10

@ Mel: leuk filmpje overigens!!!!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:12

19LindA83 schreef:
Ik zeg alleen dat deze clip niet veel met dansen te maken heeft, wat NIET meteen wil zeggen dat ik over iemand zeg dat deze niet kan dansen.

Ik heb geen 1x hier neer gezet dat beyonce nog die jongen niet kan dansen, ik heb gezegd dat deze clip weinig met dansen te maken heeft...

ik bedoel maar

Hoe zou jij het dan noemen wat ze aan het doen zijn?

Oke, misschien hebben jullie niet bedoeld te zeggen dat deze jongen niet kan dansen, maar jullie hebben wel beweerd dat het geen kunst aan is en dat schiet me in het verkeerde keelgat, want dit kan lang niet iedereen!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:35

Lara_Silver schreef:
anneliesdj schreef:
Als je mijn eerdere posts gelezen hebt snap je wel dat ik dat dus niet zou doen, ookal zou ik het nog beter kunnen dan Beyonce zelf ;)

Ja tuuuuuuuuuurlijk, hahahah die is goed. Afkraken en afkraken en claimen en vervolgens terugkrabbelen. Een tip, neem het eens op maar zet het wel meteen op ongein.nl, een humorsite.. Ik denk dat het daar perfect in past. :') Sorry maar je hebt geen idee hoe grappig jou posts zijn.. Doet me een beetje denken aan de kleuterschool/ de penny:
* kijk eens wat ik kan!
- ja hallo dat is zo makkelijk dat kan ik vast veeeeel beter dan jou.
* laat het dan eens zien?
- nee ik vind het zo makkelijk dat ga ik niet eens uitproberen.

Als het zo makkelijk is dan is het de moeite ook niet op te nemen en op bokt te zetten. Meid je hebt jezelf een beetje vastgepraat hoor. :')

OT: ik vind het echt knap van hem! Op flink wat momenten vond ik hem het beter doen dan B zelf, maar op andere momenten ziet het er dan weer minder uit vanwege het ontbreken van vrouwelijke vormen.. Maar al met al, petje af!

Je kunt blijkbaar niet zo goed lezen of wel? Mag ik ook een mening hebben? Vind het gewoon niks voorstellen, kun je vreselijk moeilijk om gaan doen maar verander je niks aan.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:38

Nee, jij kunt blijkbaar ook niet lezen, ik verkondig alleen dat ik van mening ben dat jij zwaar uit je nek kletst. Is ook een mening eh. ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:41

19LindA83 schreef:

ik bedoel maar

Ik ben het helemaal met je eens :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:42

anneliesdj schreef:
19LindA83 schreef:

ik bedoel maar

Ik ben het helemaal met je eens :D

Als dit geen dansen is, wat is het dan?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:44

Hahahaha ik heb me rot gelachen :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:45

Adil18 schreef:

DansPASJES _O-
He snap dat dan, das toch niet zo moeilijk..... _O-

Mag ik dan weten wat het wel is volgens jullie die beweren dat dit geen dansen is?

(En ook ik heb gedanst, misschien dan 'maar' een paar jaar maar ik noem dit wel dansen.)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:46

x_Marr schreef:
Adil18 schreef:

DansPASJES _O-
He snap dat dan, das toch niet zo moeilijk..... _O-

Och jeeh, hoe kon ik nu zo dom zijn! Ja, nu zie ik het ook! Tis inderdaad geen dansen :')

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:47

Hij mist naaldhakken! Beetje jammer ...