Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:als jullie het heel graag willen weten kan ik er langs rijden en naar de bak kijken.
StillAngel schreef:xDramaQueen schreef:als jullie het heel graag willen weten kan ik er langs rijden en naar de bak kijken.
Tja het is toch wel raar dat zo'n gast aangenomen is en zeker als zo'n manege sterren krijgt voor datgene..
[/quote]
saannee1 schreef:Ik heb nog even heel goed geluisterd en hij zegt: Ruk ze in die bek, kom op!
Dat zeg je toch niet als je les geefT? en sowieso ruk je een paard niet in zijn mond.
anneliesdj schreef:saannee1 schreef:Ik heb nog even heel goed geluisterd en hij zegt: Ruk ze in die bek, kom op!
Dat zeg je toch niet als je les geefT? en sowieso ruk je een paard niet in zijn mond.
Hij zegt heel duidelijk; druk ze in elkaar.
Wat me ook niet geheel onlogisch lijkt gezien het commentaar wat hij daarvoor geeft.
Tegenhouden van voor, druk geven van achter.
...
4EverHobbes schreef:Nou, er zijn inmiddels al 3 verschillende manege's genoemd die het zouden zijn. Dus ik stel voor dat er niet gespeculeerd wordt, want dat is niet zo netjes voor de manege's die genoemd worden en waar het eigenlijk niet eens om gaat.