Blijf ik ze echt een geweldig stel vinden!
Ik doe het haar niet na
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

). Haar rijstijl.. ja ieder op zijn eigen manier, ik doe het haar niet na en zij is er zo ver mee gekomen. Laat hun gewoon lekker plezier hebben!

magda_90 schreef:Ik zit denk ik met mijn ogen dicht, maar heb ik iets gemist omtrent het koppel?
Ik heb inmiddels twee shows gezien en vond ze erg leuk samen.
Montignac schreef:ja van een hoop penny meisje met dezelfde droom denk ik. I klas al ergens :" die stem,..die is zo naar!"...als we het dan niet over jaloezie hebben dan weet ik het niet meer....
Verder dan haar opmerking over haar houding en nog van dat soort onzinnige, slecht onderbouwde one-liners komen ze niet.

Montignac schreef:ja van een hoop penny meisje met dezelfde droom denk ik. I klas al ergens :" die stem,..die is zo naar!"...als we het dan niet over jaloezie hebben dan weet ik het niet meer....
Verder dan haar opmerking over haar houding en nog van dat soort onzinnige, slecht onderbouwde one-liners komen ze niet.

Sonja schreef:Ik vind eerlijk gezegd het gezeik van de fans over de niet-fans even flauw als andersom...
Waarom accepteren jullie niet gewoon van elkaar dat de één het geweldig vindt en dat de ander het minder vindt???
Montignac schreef:als zou nou ook alleen maar zouden zeggen dat ze het niet geweldig vinden...maar daar kunnen ze het blijkbaar niet bij laten.
piloe4ever schreef:kunnen we wel ontopic blijven? we gaan hier geen dingen uitvechten van een ander topic.
Montignac schreef:Maar laat ze dan niet overgaan tot afzeiken.....

Montignac schreef:als zou nou ook alleen maar zouden zeggen dat ze het niet geweldig vinden...maar daar kunnen ze het blijkbaar niet bij laten.
piloe4ever schreef:Montignac schreef:als zou nou ook alleen maar zouden zeggen dat ze het niet geweldig vinden...maar daar kunnen ze het blijkbaar niet bij laten.
inderdaad. ze laten het helaas niet bij enkel kritiek, het gaat veel verder dan dat. er worden ook onwaarheden verteld om iedereen maar te overtuigen dat de persoon in kwestie slecht is.