ik had zoals ik al vertelde zondag om 1 uur een healing
ik kon zondag geen berijk krijgen met telefoon stomme t-mobile
en maandag was ik helaas te laat met bellen enik was zo nieuwschierig
dus heb ik gistere gebelt
alles een beetje opgeschreven en ik herkende wel een aantal dingen.
ze zij dat hij last had van zijn linker voor hoef of ik daar wat bij kon plaatse ik kon er zelf niets bij plaatse ze zei dat het ook de rechter hoef kon zijn en dat hij daarom zijn linker voet ging belasten en daarom kon hij dus last hebben van zijn linkervoet.
verder was het onder het rijden wel eens een 2 strijd tussen ons dat wist ze.
ik heb ook gezecht dat mijn gevoel is dat hij last heeft van zijn rug.
zij heeft het idee dat er iets hards in het zadel zit (merkloos dresuurzadel heb ik er op liggen)
dat zou wel kunnen kloppen omdat ikl zelf ook het idee had dat hij pijn aan zijn rug had gooide zei zich er vol op en heeft ze zich daar ook opgeconsentreerd en mijn gevoel was goed zei ze ze heeft het idee dat zijn ruggenwevels tegen elkaar gedrukt worden.
verder zei ze dat hij heel moe was en weinig energie had dat kon ik me zelf helaas niet plaatsen
omdat ik de laatste tijd niet meer zo veel of intensief rijd.
max 4 keer in de week zondag's was de healing en ik heb donderdags voor het laatst gereden
ze vroeg aan mij wat ik voerde (bazissportbrok&muesli&enkelewortel&hooi)
ze vroeg hoeveel hij kreeg nou 1 kilo smorgens 1 kilo savonds en als hij gewerkt heeft een halve kilo extra
en 3 plakken hooi smorgens en 3 savonds ze zei dat ik ruim genoeg voerde en dat ik niet meer moest geven om dat hij moe was
ze zei dat ze zelf moest gapen omdat ze voelde dat mijn paard moe was en ze zei dat het niet aan haar zelf lach omdat ze altijd heel netjes optijd naar bed gaat als ze healingen gaat geven (zei voeld dus veel wat een paard ook voelt ze voelde dus ook de pijn aan haar linker hand en aan haar rug)
verder zei ze dat ik consucwenter moest zijn en niet moest twijfelen
ze voelde dat ik bang ben dat ik de consucwent optrede
ik had dat gevoel soms ook wel ik moest niet bang zijn dat ik iets fout dee en zelf verzekerder zijn en niet twijfelen
ik gaf hem meer als genoeg lievde en moest ook zeker zo doorgaan
toen ik haar aan de telefoon had kreeg ik het heel koud echt heel raar.
ze vroeg of ik verder nog vragen had en die had ik niet
nu laat ik de hoefsmid kijken naar zijn hoeven etty zei dat het niet zo hoefd te zijn dat hij wat vind maar naar kijken kan geen kwaat nou daar geef ik haar groot gelijk in en ik laat een fisio komen om naar de rug te kijken omdat ik het gevoel zelf ook al had dat hij last van zijn rug had was dit toch niet zo schrikken en ga je er echt wat achter zoeken omdat je ook meer zekerheid krijgt natuurlijk
ik ben heel blij met dit gesprek wat ik met haar heb gehad ben ook zeer opgelaten naar het gesprek
en ga er wat aan doen voor vragen kon ik nog altijd mailen en hielp ze me verder
ze geeft mij heel veel vertrouwen in haar bezich heid
en ik raad het echt aan voor jullie en het paard
als ik ene nieuw zadel heb en de hoefsmid heb gevraagd en dan een maandje ongeveer later laat ik nog eens een healing doen tegen betaling uiteraard en kijk ik of er wat ver betert is
GRTZ