Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bafizabu schreef:Alles met 10 delen.
Voorbeeld: 90 kronen = 9 euro
anneliesdj schreef:Ik kijk vanavond even verder, hebben ze soms ook merken als lemetex ed? Dan weet je tenminste zeker watvoor kwaliteit je krijgt...
QueenE schreef:Wat zijn de verzendkosten van die Borjes Tingsryd ofzo dan? Heb ee nmooi hoofdstel gezien die ik moet hebben
BrittKitt schreef:Hee Bafizabu, kan jij niet gewoon een hoop bestellen voor ons en het opsturen? Misschien vallen de verzendkosten dan wel lager uit
Pop schreef:Zweden heeft best een goede kwaliteit vind ik qua paarden spullen. Ik ben 4 keer naar zweden geweest, op concours en in ruitershops, maar in de winkels is het niet veel goedkoper. Alleen kingsland iets. Verzenden van nederland naar zweden is mega duur hoor.. ik heb vorige week 2 zakjes pepernoten en 2 chocolade letters opgestuurd naar zweden, verzendkosten: 19 EURO!!!!!!!!!! Dus ik weet niet hoe het is om van zweden naar nl te sturen!? Via een zweedse site kun je ook ponys weer opzoeken, dat is geweldig, overal staan adressen bij van de eigenaren dat moeten ze in NL ook maar doen