omg het zal je maar overkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: omg het zal je maar overkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:17

Hahahaha, geniaal, beetje zwanger!

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:55

Als je het einde ziet zie je volgens mij ook dat er allemaal spurm op de merrie zit...
Pfff nou en terecht dat die man hem schopt!
Sorry hoor, ik hield wel even mn hart vast toen ik dit zag met het tuig etc....
En als het om een hengst zou gaan, dan bel ik eenmaal thuis meteen de da of die er even wat af komt halen!

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 12:22

Precies die trappen maken hem er echt niet slechter op!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:25

_Irene11_ schreef:
Bloos!
Ik vind het ook wel raar dat die man hem begint te schoppen Verward

nee ze hadden er beter even grondwerk mee lopen doen... Koe

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:57

Dreamy schreef:
Soprano schreef:
Sorry maar als er een hete hengst op een vreemde hengstige merrie springt die voor een koets staat waar mensen in zitten, dan trek je die er niet zomaar even af hoor, hij gaat heus niet dood van die enkele schoppen (die hij waarschijnlijk krijgt voor zijn drift wat weg te kijgen) ze stonden op een baan waar auto's passeerden, er hadden veel ergere dingen kunnen gebeuren!

Mee eens.

En er word hier gezegt van "Ja, dan had hij maar op stal moeten blijven of overleggen of niet moeten gaan", maar misschien kon die ruiter/amazone van die hengst ook niet weten dat er zo'n koets stond? En dat er uberhaupt hengstige merrie's voor stonden..
Wie weet had dit paard dit nog nooit geflikt bij diegene, je weet het allemaal niet.
Je kent de personen er omheen immers niet. Je kunt wel zeggen hoe ze het hadden moeten doen, maar ik ben heel benieuwd hoe je het zelf doet als zoiets plotseling gebeurd. Knipoog

IK heb een tijd een hengst gehad echte paasei af en toe, ik reed wel gewoon met hem buiten. (ging ook altijd goed) Komt er iemand aangereden met een merrie, vroeg vriendelijk of zie niet voor me langs wilde gaan voor de zekerheid (hij had het nog nooit gedaan) ik zou namelijk nog geen 50 meter later afslaan en zij kwam in draf aan (achter mij) efin ze luisterde niet en ging voor me rijden :S mijn hengst sprong dus mooi achter op. Was boven op een dijk, ik kreeg hem er dus echt niet af... dat doe je niet zomaar... we zijn van boven af de dijk naar beneden gerend, delpierro ging er zelfs toen nog niet af, ik heb van alles geprobeerd hem op zijn hoofd geslagen aan de zijkant zijn bit vast gepakt en hem zo eraf geprobeerd te trekken niks hielp uiteindelijk sprong hij er af.. het is gelukkig goed afgelopen maar het had veel slechter kunnen zijn.

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:10

Soprano schreef:
Sorry maar als er een hete hengst op een vreemde hengstige merrie springt die voor een koets staat waar mensen in zitten, dan trek je die er niet zomaar even af hoor, hij gaat heus niet dood van die enkele schoppen (die hij waarschijnlijk krijgt voor zijn drift wat weg te kijgen) ze stonden op een baan waar auto's passeerden, er hadden veel ergere dingen kunnen gebeuren!

Tuurlijk, je moet consequent zijn, maar je gaat NIET je paard nog eens lekker natrappen als hij 10 meter van de merries afstaat.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:28

OMG! Wát een actie.
Castreren die hap en ze kunnen volgend jaar een veulentje verwachten. *LOL*

Dat schoppen na afloop vind ik niet kunnen; maar ze hadden wel wat eerder kunnen ingrijpen. Ze staan eerst een halve minuut te kijken... Clown