Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
L0veMyHorse schreef:Ze had mijn ww gevraagd wat ze zei dat ze op mijn acc wilde om paarden te trainen.
Toen heeft ze mijn ww aan een meisje gegeven die ik niet ken, en gezegd dat mijn acc voor haar was, dus heeft dat meisje mijn ww veranderd en al mijn sc uitgegeven, heel veel gear verkocht, en lelijke dingen gekocht..
Gelukkig bestaat de optie: Forget your password, daardoor heb ik nu mijn acc terug.
Lena zegt al heel lang: ja ik ga sc voor je kopen dit dat, maar dat gaat ze toch nooit doen
L0veMyHorse schreef:Ze had mijn ww gevraagd wat ze zei dat ze op mijn acc wilde om paarden te trainen.
Toen heeft ze mijn ww aan een meisje gegeven die ik niet ken, en gezegd dat mijn acc voor haar was, dus heeft dat meisje mijn ww veranderd en al mijn sc uitgegeven, heel veel gear verkocht, en lelijke dingen gekocht..
Gelukkig bestaat de optie: Forget your password, daardoor heb ik nu mijn acc terug.
Lena zegt al heel lang: ja ik ga sc voor je kopen dit dat, maar dat gaat ze toch nooit doen
Sponygek schreef:Nou, morgen word ik SR![]()
@merrylegs, hoe bedoel je precies met die subscription?
HorseLove28 schreef:End subscription is toch dat je je star rider op zegt?
merrylegs schreef:HorseLove28 schreef:End subscription is toch dat je je star rider op zegt?
nee hoor, dat dacht ik eerst ook, maar ik heb nu voor drie maanden starrider gekocht en meteen na het betalen op end subscription geklikt, nog steeds een starrider hoor![]()
als je me niet gelooft kun je het ook de dag voor je starrider weer eindigt eens proberen
Sponygek schreef:Trouwens, iemand een idee wat dit gaat worden![]()
(waar ik achter sta dus)
[ Afbeelding ]
Ben benieuwd of er woensdag tinkers komen!
@merrylegs, oke!