Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 13:24

_helga_ schreef:
Dat het op dieren getest werd wist in van tevoren niet ik gebruik hem al tijdje niet meer vind mijn eyeliner van maybeline fijner :)

Maybeline test ook op dieren....

@sammie, meeste merken in Nederland zijn niet dierproefvrij... mensen denken vaak van wel maar hier vergissen mensen zich enorm in... Mac is niet dierproefvrij, ysl,Chanel, alles van L'Oréal... en ga zo maar door...

Ik heb heel veel liquids van alie en ben er enorm blij mee :j andere makeup gebruik ik er niet van dus daar kan ik niets over zeggen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 13:32

Ik claim ook nergens dat dat in Nederland wel zo is, maar van China weet je iig zeker dat het niet zo is. Overigens zou ik mij persoonlijk meer zorgen maken over het tweede gedeelte van de opmerking. Iets met melk en dode baby's en zo. Je weet totaal niet wat ze er in stoppen en dat voor iets dat opgenomen wordt door je lijf. :)

En voor de duidelijkheid... Ja het is eigen keuze... Dat is de hele discussie ook helemaal niet. Al smeer je je in met zink of asbest, het ging puur om de info. Wat je daar meedoet... ja dat is ieder voor zich :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 17:29

Sammie schreef:
Misschien moet je je niet zo aangevallen voelen, dat schilt al de helft aan 'verdediging'. :)

Dat voelde ik mij niet hoor?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:57

Kun je ook items van je winkelwagen naar je wishlist verplaatsen?
Ik heb een beetje veel :=

The_Cat

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:00

Ik denk het wel, maar ik laat de meeste dingen er gewoon instaan, dan kan je prijsverschil opvolgen :D

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:01

Oh dat is wel waar ja!
Ik krijg nu allemaal berichtjes dat ik nog niet heb betaald :') maar ik heb ook nog geen enkele bestelling bevestigd, het staat alleen maar in mijn winkelwagen :+

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:06

Ah serieus? Dat is vreemd.. Zolang het in je winkelwagen staat is dat wel vreemd? Je kiest toch bij het afrekenen 'enkel deze aankoop' en niet je gehele winkelwagen?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:09

Ik heb überhaupt nog niks gekocht of afgerekend, ik kom net op de hoek kijken :+
OH wacht! Ja ik heb toen ik een paar items had op 'buy all' geklikt en toen zag ik dat ik niet voor iDEAL kon kiezen (weet ook niet waarom) en heb ik weer weg geklikt :+
Ik moest toch al een creditcard hebben dus daar wacht ik nu op.

En inmiddels dus 3 dagen verder en weet ik het hoeveel items in mijn winkelwagen erbij :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:16

Ik krijg dat soort mails niet? Heb je het wel goed gedaan? Ik krijg alleen dingen als item x in je winkelwagen is nu x ct goedkoper oid.

oh, maar als je op buy all heb geklikt heb je het misschien toch gekocht? Anders even kijken of je ergens de betaling kan annuleren.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:18

Chocopasta schreef:
Ik heb überhaupt nog niks gekocht of afgerekend, ik kom net op de hoek kijken :+
OH wacht! Ja ik heb toen ik een paar items had op 'buy all' geklikt en toen zag ik dat ik niet voor iDEAL kon kiezen (weet ook niet waarom) en heb ik weer weg geklikt :+
Ik moest toch al een creditcard hebben dus daar wacht ik nu op.

En inmiddels dus 3 dagen verder en weet ik het hoeveel items in mijn winkelwagen erbij :+

dat zal inderdaad het probleem zijn :) ik klik eigenlijk nooit op buy all ook niet :p handiger om het apart te kijken.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 11:16

Als je je betaling annuleert kun je dat soort berichten krijgen inderdaad. Heb ik ook weleens gehad.

Ik gebruik de wishlist niet, gooi ook alles in m'n winkelmandje. Heb ik een mooi overzicht en kan het gelijk kopen als ik dat wil. En ik gooi er ook zeer regelmatig van alles weer uit :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 11:51

Nou, lekker dan! Had 2 maanden terug toch ontbrekende steentjes? Verkoper zou ze opsturen, maar nog steeds niks gezien!

Reageert niet meer op berichten. Nu aliexpress benaderd, die gaan zich er nu mee bemoeien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 11:56

_helga_ schreef:
safina schreef:
Ik had vandaag m'n eerste allergische reactie bij een eyeliner of oogschaduw van Ali. |( Zou het lood, cadmium, kwik of arsenicum zijn geweest, vraag ik me nu af.

Toch maar weer gewoon naar de Hema voor make-up.

:wow: ik heb eyeliner van alli en gelukkig nergens last van.

Gelukkig maar. Ik heb ook veel dingen die me tot nog toe geen problemen hebben opgeleverd. Maar het was best vervelend, die reactie van mijn ogen. Heeft zeker 24 uur geduurd. Vanochtend stond ik op en was het eindelijk weer normaal. Ik vond het in ieder geval niet voor herhaling vatbaar. -O-

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 13:16

Tallie1979 schreef:
Nou, lekker dan! Had 2 maanden terug toch ontbrekende steentjes? Verkoper zou ze opsturen, maar nog steeds niks gezien!

Reageert niet meer op berichten. Nu aliexpress benaderd, die gaan zich er nu mee bemoeien.

Als alles afgesloten is hoop ik dat ze nog iets kunnen doen.. Bij mij was het noppes, want de verkoper was ineens van aliexpres verdwenen :(

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 17:24

Volgens de persoon die ik via de chat had, gaan ze er achteraan.

Dus ik wacht het af.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:04

Er zijn helaas meer voorbeelden te vinden van mensen die zelfs blaren kregen van Ali makeup :=
Ik heb zelf ook een paar dingetjes qua makeup, dat is wel goed gegaan gelukkig maar ik ga ook niks nieuws bestellen.

Net wat spullen besteld voor onze bruiloft volgende zomer :D ballonnen, uitnodiging kaarten en gift bag zakjes. Ben benieuwd!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:56

Ballonnen stinken behoorlijk. Laat ze goed luchten voor je ze gaat gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:00

Aranel schreef:
Er zijn helaas meer voorbeelden te vinden van mensen die zelfs blaren kregen van Ali makeup :=
Ik heb zelf ook een paar dingetjes qua makeup, dat is wel goed gegaan gelukkig maar ik ga ook niks nieuws bestellen.

Blaren.... Dan ben ik er nog goed vanaf gekomen.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:06

De ballonnen die ik had, stonken niet. Verschilt dus.
Ali heeft veel leuk bruiloften spul :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:21

Ik had ballonnen voor gup zijn verjaardag en werd niet goed van de lucht in huis. Gelukkig was het mooi weer en konden we buiten zitten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:48

Wanneer zie je je geld terug op je creditcard? Ik heb 3 keer geld terugmoeten ontvangen, 1 al van 3 weken terug, maar heb nog niets gezien. De anderen zijn recenter, 1.5 week. Maar ook niets.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:28

Zouden de gopro lensjes ook op een andere action cam te monteren zijn? Ik zie namelijk roodfilters en magenta filters.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:26

net zo'n xiaomi fitbit kunnen bestellen aan 28 euro ipv iets in de 40 :D ik ben benieuwd!

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:44

Mag ik jullie wat vragen?
IK dacht na lange tijd weer wat te bestellen op ali omdat ik een nieuwe telefoon heb. Maar nu kan ik opeens niet meer met ideal betalen, hebben jullie dit ook?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:51

Er zijn er al meer in het topic geweest die daar last van hadden/hebben gehad.
MAar kan je er verder niet mee helpen, kan gewoon met ideal betalen