Kan het kloppen dat je je opnieuw moet registreren voor het forum?
Alwiene
Geplaatst: 13-12-15 22:21
Dat klopt, het forum en het spel staan los van elkaar en moet je dus ook los registreren Of bedoel je echt opnieuw, alsin je was al lid van het forum en nu niet meer?
ennaile
Geplaatst: 13-12-15 22:27
Alwiene schreef:
Dat klopt, het forum en het spel staan los van elkaar en moet je dus ook los registreren Of bedoel je echt opnieuw, alsin je was al lid van het forum en nu niet meer?
Oh vandaar! Nee ik was nog niet geregistreerd op het forum, maar ging er vanuit dat ik dat al was.
Ben wel benieuwd hoe lang de prijs van de fjorden zo hoog blijft. Ongeschreven regel is vaak dat de waarde van een paard de slachtwaarde is + emotionele waarde, ofwel, wat de gek er voor geeft.
Wat een briljante ontdekking luxje. Maar denk dat die nog wel even open staat. Of iemand moet zijn hengst veulen erheen doen juist om te voorkomen dat er veel in het spel komen.
De fjord moet ook nog minimaal 7 jaar zijn. Dat duurt nog wel even. Verwacht Marco dat wij allemaal hengsten krijgen als veulens
Verder is het altijd zo net wat een gek er voor geeft zeggen we altijd dan. Ligt natuurlijk ook aan de genetica en het geslacht hoe goed getraind is een paard enz.
Mijn Tinker dame en heer zijn eindelijk level 120 en staan op de wei. Nu hopen op een raszuiver gen 2 veulentje. De hengst is van Adam en Eva dus is even afwachten
Een paar dagen geleden had ik een heel schema op de wiki gevonden hoeveel punten elke training geven. Ik kan dit nu nergens meer terug vinden. Heeft iemand enig idee waar dit staat en of dit er nog op staat?
MadelonSunny
Geplaatst: 14-12-15 12:52
Staat sowieso op het forum maar heb het zelf in Excel staan: