Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
merrylegs schreef:yes, ik hoop echt heel hard dat er tinkers komen, ik heb 1000 starcoins dus hopelijk is dat genoeg
Sponygek: ik zou geen pony kopen, spaar liever voor grote paarden, pony's zijn veel te traag! iedereen hier schijnt daar spijt van te hebben, behalve zeeuwtje, want die koopt alle paarden schijnbaar
HorseLove28 schreef:Oké, Lena Eastlord heeft nu Golden Mystery opgerichtDus heb ik die maar gejoind, meeste S_K leden zijn ook weer terug!
HorseLove28 schreef:merrylegs schreef:oei l0veMyHorse, heeft ze je gehackt ?![]()
balen zeg..
Nee, ze zijn bffs irl, dus dan zeg je misschien je wachtwoord aan je bff?
Wel stom dat ze dat doet, want dan heb je zelf geen sc meer....
Poek schreef:Ik geef mijn wachtwoord in principe aan helemaal niemand. Prima als je graag op mijn account wil spelen, maar ik wil erbij zijn.
Het geval van merrylegs is anders. Ik speelde bijna nooit meer en had er toch nog iets van een maand sr opzitten. Is een beetje zonde van het geld dan. En ja als je dan toch bijna nooit meer speelt, kan er iemand anders van genieten. Tuurlijk waren er wel regeltjes, maar als ze daar niet aan had gehouden was het geen mega ramp, ik speelde toch bijna nooit. Totdat mijn membership was afgelopen, toen wou ik weer spelen