zelfs mijn ipad wil niet mee doen met het spelletje haha. als ik op die pijltjes aan de zijkat klik gaat mijn scherm veranderen van grote. Deze ranglijst ga ik niet aan meedoen en laat het spelletje voor wat het is.
wanneer wel dan als ze 5 raszuivere veulens hebben?
wanneer noemen jullie een paard raszuiver?
Ik heb namelijk voor hetmfokken meerdere raszuivere paarden gekocht om ze te fokken met mijn paarden. Maar dan zegt het dus niks.
Een paard is raszuiver als ie twee dezelfde genen heeft. Een raspaard die niet Adam en Eva als ouders heeft (en dus door een speler gefokt is) is altijd raszuiver. Een eerste generatiepaard, dus met als ouders Adam en Eva, geboren vóór 24(?) Oktober toont als raspaard, maar kan een kruising zijn. Of deze eerste generatie paarden raszuiver zijn weet je alleen zeker als dit bevestigd is door Eline of Marco. Als je uit zo'n eerste generatie paard (gedekt door een rasvolle) meerdere keren een raszuiver veulen krijgt wordt de kans steeds groter dat het paard raszuiver is, maar zeker weten doe je het alleen als het bevestigd wordt.
Ben sinds een weekje lid en ben al flink verslaafd
Heb met heel veel geluk en zonder dat ik wist dat dit bijzonder was een gen 2 raszuivere Haflinger hengst gekocht voor 100 munten. Die is inmiddels in training!
Verder vroeg ik me af welke doelen jullie als eerste hebben gehaald. Ik ben nu aan het sparen om een stal en bak te kopen maar een weiland lijkt me ook wel wat... Sparen gaat me nog veel te langzaam helaas
Ja geld sparen duurt heel lang! daar moet je echt doorheen.
Ik zet tussen nu en half 9 allerlei hengsten te koop. Of ze raszuiver zijn weet ik niet. merries zijn nu drachtig maar er is niks bevestigd door eline of marco.
Leuk, al die speciale dingen met Sinterklaas en nu het Kerstspel!
Als ik zeg maar heel vluchtig naar het icoontje van het Kerstspel kijk, zie ik er iets anders in dan een zuurstok Hebben anderen dat ook, of heb ik gewoon een bijzondere dirty mind?
Vanaf dinsdag doe ik een aantal haflingers weg. Hebben bij mij alleen raszuivere veulens gefokt sommige genetisch level 2 en al wat getraind. Ik maak vandaag ergens een topic.