Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoefken schreef:Ik maak mijn schematje op Google Drive, heel handig en slaat automatisch op. Zo staat het niet op je computer zelf!
Ik zet ook de links erbij, zodat je direct naar het bericht kunt gaan.![]()
[ Afbeelding ]
Saaams schreef:Ik zoek acties die op kort termijn/weinig likes hoofdstellen verloten. Willen jullie mij daar in taggen? Eind vd maand komt mijn eerste pony, maar ik heb alleen maar full en zoek pony/cob
Shanna schreef:Even een vraagje aan deelnemers van win-acties op facebook. Doen jullie altijd voor je zelf mee, of ook wel eens om anderen te helpen?
Welk soort win-acties heeft jullie voorkeur? Enkel gratis, of ook (Fikse) kortingen?
Wil je ook de acties delen of liever alleen pagina liken en reageren?
Ik heb momenteel zelf een win-actie lopen, maar vraag me toch af hoe anderen dat ervaren. Mijn win-actie gaat helaas niet echt rond namelijk. Ik heb mijn doel van te behalen aantal likes (was 400 (c.a. 95 erbij) zelfs al omlaag ingezet (nu 350, c.a. 45 erbij ongeacht het aantal deelnemers, ik hoop dus op deelnemers die hun partner/ vrienden/ familie ook uitnodigen mijn pagina te liken zodat het aantal likes sneller oploopt (maar is dit realistisch om te hopen?)) want ik wil ook niet pas over een jaar de prijs weg willen geven als iedereen het alweer vergeten is..
Ik deed het eerst fout door er een 3-tal foto's zonder tekst bij te zetten. Nu heb ik een foto met actie-tekst geplaatst. Maar ik kan volgens mij nog een hoop leren, dus alle ervaringen, tips & tricks zijn welkom.
Dus wat wel/ niet te doen als je zelf een win-actie houdt om extra likes te genereren?
NikkiLoves schreef:Saaams schreef:Ik zoek acties die op kort termijn/weinig likes hoofdstellen verloten. Willen jullie mij daar in taggen? Eind vd maand komt mijn eerste pony, maar ik heb alleen maar full en zoek pony/cob
Als ik iets tegenkom, deel ik voor je mee
Edit: hoe heet je op facebook? Kan je niet terugvinden in de lijst, of ik kijk er gewoon zwaar overheen, kan ook
Rudina schreef:In het verleden heb ik ook een paar acties online gehad, en stelde ook altijd een doel in van bijv. 500 pagina likes het duurde vervolgens altijd erg lang voordat ik kon gaan loten.
Nu ik zelf veel acties deel merk ik dat ik het wel prettig vind dat ze een datum instellen met bijvoorbeeld 'morgen avond maken wij de winnaar bekend' heb het idee dat de pagina likes dan ook binnen stromen mits de actie natuurlijk ook wat aantrekkelijk is.
Leukste vind ik persoonlijk ook dat een actie niet al te lang online staat, acties waar ze pas een maand later gaan loten sla ik dan ook sneller af of ik moet het graag willen..
Imaginaerum schreef:Shanna: als je nog moet bijbetalen, dan vind ik een actie minder aantrekkelijk. Voor korting zou ik dus minder snel meedoen, maar hangt wel af van wat er te winnen valt.
Als er mensen nog graag mee willen doen voor iemand anders.
https://www.facebook.com/kwpnsporthorse ... 7066123247
1000 euro korting op dekgeld van een KWPN hengst. Weet niet hoe betrouwbaar die actie is, maar als iemand voor mij mee zou willen doen...
Eventueel mede-eigenaarschap van een veulen komen we wel over uit.
Imaginaerum schreef:Shanna: als je nog moet bijbetalen, dan vind ik een actie minder aantrekkelijk. Voor korting zou ik dus minder snel meedoen, maar hangt wel af van wat er te winnen valt.
1000 euro korting op dekgeld van een KWPN hengst. Weet niet hoe betrouwbaar die actie is, maar als iemand voor mij mee zou willen doen...
Anouk_E schreef:Zoefken schreef:Ik maak mijn schematje op Google Drive, heel handig en slaat automatisch op. Zo staat het niet op je computer zelf!
Ik zet ook de links erbij, zodat je direct naar het bericht kunt gaan.![]()
[ Afbeelding ]
Wat kan je bij die van Confidence winnen?