meestal kan je er rond twee/drie uur weer op mar helaas, kijk dit is de update: Hey! New, rocky gear for your horse is now in stock at Zed's awesome shop, Global Chat has been enhanced, and some mysterious packages have turned up! All in this week's exciting update!
Enhanced Global Chat: - We're trying out the idea of having Global Chat open for access in a few extra locations, and it's now accessible in: Moorland Stables Firgrove Village Valedale Village Silverglade Vineyard Goldenleaf Stables Jorvik Stables and its surrounding area New gear for your horse: - Some fiery new gear for your horse is now in stock at Zed's rock boutique in Jarlaheim. Ride down and check it out!
Blazing gear! Blazing gear!
Lost parcel: - On the road between Wolf Hall Inn and Jarlaheim, a truck has managed to lose a box full of important deliveries. Go see if you can find the packages! If you succeed, you're probably in for a reward...
Happy Wednesday! Everyone at Star Stable
'verbeterde' global chat, weeral nieuwe kleding en een opdracht die sowieso in één dag klaar is...
Hmm die update klinkt niet zo héél erg bijzonder, al ben ik wel benieuwd naar die 'packages' bij de Wolf Hall Inn/Jarlaheim..
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-14 12:28
Server is open!
Edit: hm, die smiley kan ik wel weer weg halen denk ik. De update stelt niet heel veel voor. Als je niet meer kast-vulling wil, moet je dat pakketje niet gaan zoeken....
De nieuwe set is op zich wel leuk, ik zit er nog over te denken of ik dat hoofdstel en de bandages zal kopen
oh het zijn brillen glazen lol ik dacht gewone glazen vandaar dat ik dacht de wolf hall inn mmm nu heb ik toch een lelijke bril gehad gooi maar meteen weg haha
Nee dat ga je hoogstwaarschijnlijk niet redden, of je moet 24/7 achter de computer gaan zitten. Ik ben al een aantal maanden bezig (wel met een paar tussen periodes, ik speel gemiddeld 2 a 3 uur per dag en in de weekenden niet/nauwelijks)
Valerie93
Geplaatst: 30-04-14 19:21
nee ik heb er zelf 3 maanden over gedaan eer dat ik lvl 15 was en dat was met bijna iedere dag spelen.