We zullen wel allemaal de zelfde inhoud gehad hebben.
Net mijn Gerbra check afgekeurd. De winkel had geen gebra's, alleen 1 soort rozen. Deze had ik als overzichtsfoto maar ook als mooiste bloemen op de foto gezet. Dit mocht blijkbaar niet. Ik zou niet weten hoe ik het anders had moeten doen.
Dat had ik ook gedaan. Hij is afgekeurd op de tweede foto. Hij was schijnbaar wel goedgekeurd als ik de toelichting goed had ingevuld. Weten we dat voor de volgende keer! Wel net nog even Roamler trakteert gedaan en goedgekeurd.
Snot!! Ik heb ook altijd pech nu waren de gewone tompouchen op moest ik maar examentompouchen nemen mocht ik dus wel 1 hele euro op bij leggen :p Dat verrekte roamleren gaat me nooit eens lekker af!!
Vandaag in mijn pauze een Hema favoriet check gedaan, en ggk. Hopelijk kan ik morgenochtend in mijn pauze een babymelkcheck doen in de kruidvat tegenover werk
Ik ben deze week begonnen. Maar ik heb nu 430 punten. Morgen nog even 'gevaarlijk' ofzo doen, gevaarlijk kruispunt op de foto. Maar dat is de laatste beschikbare opdracht. Nu hoop ik wel dat er snel wat anders bij komt, anders kom ik nooit uit level 1 ! Kheb al zoveel leuke opdrachten gelezen die vanaf level 2 zijn! Ik heb er zin in!
Ik kan geen melkchecks doen. Ik rijd van huis weg voor de super open is
Anoniem
Geplaatst: 14-06-13 07:33
xDon schreef:
De melkchecks liggen mij niet zo dus die doe ik denk maar niet vandaag!
Ti's zo eenvoudig hihi
Mars
Geplaatst: 14-06-13 07:35
vonneke schreef:
xDon schreef:
De melkchecks liggen mij niet zo dus die doe ik denk maar niet vandaag!
Ti's zo eenvoudig hihi
Na al die weken melkchecks voel ik me intussen de melkcheck expert. In het begin stond ik zwaar moeilijk te doen, maar inmiddels ben ik met 1 of 2 minuutjes de winkel weer uit
Ik ben al een half uur op het werk. Straks op de terugweg 1 proberen te doen. Die staat normaal nog open aan het einde van de dag, dus hopelijk vandaag ook!
Jouw MC zijn veel geld waar Yvon! Die van mij zijn "maar" 2.50
Dit lijkt me leuk om te doen, dis heb de app geinstalleerd Alleen snap ik niet zo goed hoe je aan een invite kan komen? 'Kijk op twitter en facebook' maar waar moet ik naar zoeken? Bij wie? Of op wat voor andere manier kan ik er aan komen ?