Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mignonne schreef:Ik ben wel heel benieuwd hoe lang we de prijs van de fjorden zo hoog houden!!
luxje schreef:Mignonne schreef:Ik ben wel heel benieuwd hoe lang we de prijs van de fjorden zo hoog houden!!
Tot het moment dat de rijke spelers klaar zijn met het nieuwtje en de normale speler ze voor dit geld niet kan aanschaffen en je ze dus niet kwijt raakt en gaat zakken met de prijs om ze toch kwijt te raken.
xIirtJj schreef:Vind het een goede omschrijving luxje en kan daar niets anders aan toevoegen. Behalve dat op een gegeven moment het aanbod ook te groot wordt en mensen consessies gaan doen om toch hun paarden kwijt te kunnen. Net als wat er nu gebeurt met de raszuivere paarden.
linnie050 schreef:xIirtJj schreef:Vind het een goede omschrijving luxje en kan daar niets anders aan toevoegen. Behalve dat op een gegeven moment het aanbod ook te groot wordt en mensen consessies gaan doen om toch hun paarden kwijt te kunnen. Net als wat er nu gebeurt met de raszuivere paarden.
Ligt eraan de prijzen van de Friezen waren eerst ook laag en nu willen meerdere mensen deze paarden hebben....
linnie050 schreef:xIirtJj schreef:Vind het een goede omschrijving luxje en kan daar niets anders aan toevoegen. Behalve dat op een gegeven moment het aanbod ook te groot wordt en mensen consessies gaan doen om toch hun paarden kwijt te kunnen. Net als wat er nu gebeurt met de raszuivere paarden.
Ligt eraan de prijzen van de Friezen waren eerst ook laag en nu willen meerdere mensen deze paarden hebben....
een tijd terug waren de AV's volop in vraag, ik krijg de raszuivere (zeker de getrainde) nog wel goed verkocht maar nu zijn het vooral hengsten die men wil en niet meer de merrie's.
En dan gaat Pizza naar een nieuw baasje.