Hier al 2 keer n pb gehad van dezelfde persoon die nog geen enkele post heeft op bokt voor een invite... Al had ik er zou ik ze niet geven hopelijk blijft t bij 2x vragen niet dat mn inbox dadelijk vol gespt word haha
Niet tof zeg, die pb's... Waarschijnlijk iemand die dit topic via google vond en nu probeert een invite te bemachtigen via ons.
Als diegene erg vervelend wordt geef mij of één van de andere groenies even een seintje. In principe modden we niet op pb's, maar bij meerdere klachten over een bepaald persoon kunnen we er vaak toch iets mee
Waarom wil je niet ruilen? Valt me erg tegen niand wilt ruilen haha
Nou ik had mijn haar geblondeerd zoals elk jaar in de zomer Laat t altijd maar 20 minuten zitten ipv 40 omdat het gewoon rotzooi is Heb t goed uitgespoelt daarna nog gedoucht creme dr in
Volgende morgen op het werk haal ik mn hand door mn haar en voel allemaal schilver dus zeg tegen mijn collega "kun je even kijken volgens mij heb ik schurft" whahaha Maar toen ze ging kijken waren het flinke brandwonden
Heledag geen last van gehad maar vandaag aaaarg verdorie t is echt pijnlijk en irriterend
Mars ik kreeg de pb van "lisavanassem" waarschijnlijk iemand die niet thuis is in de internet wereld aangezien de naam wat mij lijkt op een voor en achternaam
Ahh gerbra checks zijn al weer weg bij mij! Kan ze dus niet meer doen in de pauze:(
Anoniem
Geplaatst: 13-06-13 10:10
Gentlegiant schreef:
Goedemorgen roamlers en bokkers
Hier al 2 keer n pb gehad van dezelfde persoon die nog geen enkele post heeft op bokt voor een invite... Al had ik er zou ik ze niet geven hopelijk blijft t bij 2x vragen niet dat mn inbox dadelijk vol gespt word haha