Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:57

Joanieke schreef:
Channiiiej schreef:
Oooh it's my lucky day haha! Ik heb de frontriem gewonnen, zo blij mee <3 Bedankt aan de mensen die voor mij hebben meegedeeld!! <3 En bedankt voor de tags!!

De les waarover ik hierboven vertelde, kan ik helaas niet gaan doen vanwege de afstand! Maar ik mag de les weggeven! Het gaat om een dressuur training van 60 minuten. De stal ligt in Klarenbeek. Je kan de training daar krijgen (kost je dan alleen 10 euro voor het huren van de rijbaan) of hij kan in de buurt op locatie komen, waarbij je dan alleen de reiskosten betaald. Ik wil de les graag aan iemand cadeau doen, wie zou ik hiermee blij kunnen maken? :)

Je zou mij er blij mee kunnen maken, maar ik weet niet of hij liever iemand heeft die wat verder is? Voor ons zou het meer een les zijn voor vertrouwen etc... Het is wel echt in mijn dorp ook.. :=

Ik weet ook niet precies of hij perse iemand wil die verder is.. Ik wacht nog even af of er meerdere zijn die interesse hebben, zo ja dan ga ik loten!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:59

Aan de gekozen winnaars te zien ziet dat er wel zo uit.. :+ Ik denk dat we in dat opzicht er nog niet klaar voor zijn, maar het zou natuurlijk wel een goede ervaring voor haar zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:59

Gefeliciteerd met de frontriem zeg!

Channiiiej

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:03

Dank jullie wel, ben er ook echt blij mee!

@Joanieke; zou zeker een goede ervaring zijn denk ik! :j

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:06

Ik ben een beetje verbaasd eigenlijk, dat er zoveel gewonnen wordt. Dacht dat er zoveel mensen aan die acties meedoen, dat de kans dat je wint, heel klein is. Ook meen ik gelezen te hebben dat het eigenlijk niet meer mag op facebook? Weet iemand dat? Ik zou anders ook wel zo iets willen doen voor ons eigen bedrijf.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:09

mysa schreef:
Ik ben een beetje verbaasd eigenlijk, dat er zoveel gewonnen wordt. Dacht dat er zoveel mensen aan die acties meedoen, dat de kans dat je wint, heel klein is. Ook meen ik gelezen te hebben dat het eigenlijk niet meer mag op facebook? Weet iemand dat? Ik zou anders ook wel zo iets willen doen voor ons eigen bedrijf.

Ik heb er niks over gehoord! Ik weet wel dat facebook niet aansprakelijk gesteld kan worden, maar dat het verboden is is denk ik lariekoek..

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:09

mysa schreef:

Volgens mij mag je officieel niet meer vragen aan mensen om het te liken en te delen.. Maar je mag wel zo'n actie neerzetten en zeggen "bij 500 likes wordt we iets verloot".. Dan weet iedereen op fb wel dat er dan geliked en gedeeld moet worden om de likes te behalen haha! Maar voor zover ik het merk, doen alle bedrijven het nog steeds gewoon :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:11

Wat een giller, toch die frontriem gewonnen Chantal! En nog zelf ook :D

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:12

Ja, dat dacht ik ook, dat ze het nog doen. Nou, gaan we een tafel maken binnenkort, ha,ha.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:49

Had chantal al gefeliciteerd op fb maar super leuk altijd als iemand uit dit clubje wint!

Zouden er mensen deze voor mij willen delen?
https://www.facebook.com/veilingverkoop ... 25/?type=3
(is linkje naar de foto van de actie weet niet hoe ik die actie hier krijg). Vind hem echt heeel gaaf en ik kan hem daar gaan ophalen :D

De link hierboven moet ik nog even liken :D. Actie van Gyron ook gedeeld :Y) Zoiets wil ik zelf ook wel hebben ooit een keer.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:00

Ook leuk die actie! En oisterwijk kom ik iedere dag alleen heb vorig jaar nieuwe meubels gekocht :o

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:02

leonie87 schreef:
Had chantal al gefeliciteerd op fb maar super leuk altijd als iemand uit dit clubje wint!

Zouden er mensen deze voor mij willen delen?
https://www.facebook.com/veilingverkoop ... 25/?type=3
(is linkje naar de foto van de actie weet niet hoe ik die actie hier krijg). Vind hem echt heeel gaaf en ik kan hem daar gaan ophalen :D

De link hierboven moet ik nog even liken :D. Actie van Gyron ook gedeeld :Y) Zoiets wil ik zelf ook wel hebben ooit een keer.

Thanks!

Met die doe ik zelf ook mee, zou sooo van pas komen int huisje van m'n vriend <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:02

Dat staan we quite want ik heb jouw link nu ook voor mezelf gedeeld _O- Naja voor m'n zus die gaat op zichzelf! Gave actie is dat zeg. Maar niet zo gaaf als de actie van de kas <3 <3 <3

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:08

Geryon schreef:
Dat staan we quite want ik heb jouw link nu ook voor mezelf gedeeld _O- Naja voor m'n zus die gaat op zichzelf! Gave actie is dat zeg. Maar niet zo gaaf als de actie van de kas <3 <3 <3

Nee ik heb hem voor jou gedeeld! Grrrrrrrrr ~~}> Lekker dan hahaha _O-

_helga_ schreef:
Ook leuk die actie! En oisterwijk kom ik iedere dag alleen heb vorig jaar nieuwe meubels gekocht :o

Kan je mooi voor mij meedoen dus :o (voelt zich nu echt een schooier) Er doen al bijna 5000 man mee dus de kans is sowieso klein. Maar zou echt heel goed uitkomen!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:09

Oooooooh _O- Nou weet je dan heeft m'n zus pech want dat vind ik lief! :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:11

Geryon schreef:
Oooooooh _O- Nou weet je dan heeft m'n zus pech want dat vind ik lief! :D

_/-\o_ _O- Loyaliteit hier <3

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:23

leonie87 schreef:
Geryon schreef:

Nee ik heb hem voor jou gedeeld! Grrrrrrrrr ~~}> Lekker dan hahaha _O-

_helga_ schreef:

Kan je mooi voor mij meedoen dus :o (voelt zich nu echt een schooier) Er doen al bijna 5000 man mee dus de kans is sowieso klein. Maar zou echt heel goed uitkomen!

Haha wie weet win normaal nooit iets dus zal nu wel heeel raar zijn als ik wel win :')

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:26

Willen jullie mijn vriendin Alissa van Driel ook toevoegen op jullie win-fb? Haar profielfoto is van een zwart springend paard! Ze gaat t ook eens proberen met een 2e account, dus ze heeft vrienden nodig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 00:56

Beddengoed.cm heeft nog 6 minuten om te loten :P
Ik kan wel een nieuw dekbedovertrek gebruiken. Winnaar 15jan..
Hopelijk wel de 15jan dit jaar :P

Ik ben nieuwschierig! Al gaan de prijzen altijd naar anderen bij mij :')

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:19

Lobke Bijl heeft de poetstas van Ruiterhuys Groenendaal gewonnen. Ze is een bokker toch?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:20

Nope geen bokker. Wel iemand die echt heel veel wint!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:27

Hoihoi :)

Ik wil ook gaan meedoen met deze acties.

Ik heb echt een aantal paginas terug gelezen, maar hoe doen jullie het nou?

Jullie maken een extra facebook account aan? En die lijst enkele paginas geleden zijn jullie 'nep accounts' om toe te voegen??
Ze zien toch ook dat je net pas lid bent en dan is het toch ook wel een beetje raar? :+

Of zie ik dat verkeerd..

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-16 11:36

Ik gebruik nu alleen nog maar mijn eigen (echte) FB account. Daar heb ik al het een en ander mee gewonnen. Mijn fake account heb ik ook gebruikt, maar doordat ik daar zoveel op deelde, was ik het overzicht snel kwijt :+ die is dan ook gewist nu :j

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:39

Die naam heb ik vaker voorbij zien komen ja. Desalniettemin, leuk voor degene. Was een leuke inhoud.

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 14:46