Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseLove28 schreef:Dat is juist de truc, die mensen willen geld verdienen. De klanten willen met iDeal betalen, omdat dat handig is. Dus wat doen ze; bij de duurdere alleen iDeal, zodat ze dat maar kopen.
Met mobiel kan ik zeggen dat dat wel betrouwbaar is, vriendin van mij had dat ook gedaan (doet ze altijd) en gaat alles gewoon goed. Je moet wel weten wat je moet doen, anders kan het zijn dat je een misverstand krijgt.
Fairytales schreef:Ik heb al een paypal account. Alleen als ik geld wil overmaken naar die rekening om te betalen voor SR, duurt dat 2 werkdagen
Daarnaast moet je geloof ik minimaal een bedrag van 20 of 25 euro erop storten en dat vind ik zonde, aangezien ik paypal vrijwel niet gebruik voor andere dingen! Direct koppelen kan ook ja, maar moet ik mij eens gaan verdiepen in hoe dat werkt! Vandaar dat ik dacht dat mobiel betalen de beste optie zou zijn voor nu.
ladyflame schreef:Fairytales schreef:Ik heb al een paypal account. Alleen als ik geld wil overmaken naar die rekening om te betalen voor SR, duurt dat 2 werkdagen
Daarnaast moet je geloof ik minimaal een bedrag van 20 of 25 euro erop storten en dat vind ik zonde, aangezien ik paypal vrijwel niet gebruik voor andere dingen! Direct koppelen kan ook ja, maar moet ik mij eens gaan verdiepen in hoe dat werkt! Vandaar dat ik dacht dat mobiel betalen de beste optie zou zijn voor nu.
Wat raar mijn vriend heeft zijn bankrekening gekoppeld staan en hoeft niks over te storten...
Fairytales schreef:Ik kom mij weer even melden! Heb al eerder in dit topic gereageerd, toen was ik starrider, maar door mijn studie en werk heb ik geen tijd meer gehad om te spelen.. Mijn starrider is inmiddels afgelopen en ik kan niet meer met iDeal betalen, dus wou ik per mobiel betalen. Kan iemand mij vertellen of dit allemaal betrouwbaar is? Het is eenmalig toch wat je betaald? (Ik wil voor 1 maand weer starrider betalen) Niet dat ik gelijk aan een abonnement vast zit.
Petrichor schreef:Fairytales schreef:Ik kom mij weer even melden! Heb al eerder in dit topic gereageerd, toen was ik starrider, maar door mijn studie en werk heb ik geen tijd meer gehad om te spelen.. Mijn starrider is inmiddels afgelopen en ik kan niet meer met iDeal betalen, dus wou ik per mobiel betalen. Kan iemand mij vertellen of dit allemaal betrouwbaar is? Het is eenmalig toch wat je betaald? (Ik wil voor 1 maand weer starrider betalen) Niet dat ik gelijk aan een abonnement vast zit.
Ik betaal altijd via de telefoon het heeft geen enkel probleem opgeleverd.