Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:46

:D

GrumpyCat

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:03

Ik kom mij weer even melden! Heb al eerder in dit topic gereageerd, toen was ik starrider, maar door mijn studie en werk heb ik geen tijd meer gehad om te spelen.. Mijn starrider is inmiddels afgelopen en ik kan niet meer met iDeal betalen, dus wou ik per mobiel betalen. Kan iemand mij vertellen of dit allemaal betrouwbaar is? Het is eenmalig toch wat je betaald? (Ik wil voor 1 maand weer starrider betalen) Niet dat ik gelijk aan een abonnement vast zit. :D

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:29

Fairytales; paypal aanvragen is gratis en die kan je aan je bankrekening koppelen. Ik wil dit namelijk ook op deze manier gaan doen.

Ik wil eerst kijken of de update van volgende week de moeite waard is om weer een maandje starrider te zijn

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:28

Ik heb al een paypal account :j. Alleen als ik geld wil overmaken naar die rekening om te betalen voor SR, duurt dat 2 werkdagen := Daarnaast moet je geloof ik minimaal een bedrag van 20 of 25 euro erop storten en dat vind ik zonde, aangezien ik paypal vrijwel niet gebruik voor andere dingen! Direct koppelen kan ook ja, maar moet ik mij eens gaan verdiepen in hoe dat werkt! Vandaar dat ik dacht dat mobiel betalen de beste optie zou zijn voor nu.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:37

Ik vind het ook jammer dat je niet meer met ideal kan betalen (behalve lifetime dan). Ik had best een maandje willen verlengen.. Ik ga me niet verdiepen in die andere betaal methodes. Dan maar geen verlenging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:43

Dat is juist de truc, die mensen willen geld verdienen. De klanten willen met iDeal betalen, omdat dat handig is. Dus wat doen ze; bij de duurdere alleen iDeal, zodat ze dat maar kopen.
Met mobiel kan ik zeggen dat dat wel betrouwbaar is, vriendin van mij had dat ook gedaan (doet ze altijd) en gaat alles gewoon goed. Je moet wel weten wat je moet doen, anders kan het zijn dat je een misverstand krijgt.

Misschien vandaag weer online sinds een paar weken :D

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:49

HorseLove28 schreef:
Dat is juist de truc, die mensen willen geld verdienen. De klanten willen met iDeal betalen, omdat dat handig is. Dus wat doen ze; bij de duurdere alleen iDeal, zodat ze dat maar kopen.
Met mobiel kan ik zeggen dat dat wel betrouwbaar is, vriendin van mij had dat ook gedaan (doet ze altijd) en gaat alles gewoon goed. Je moet wel weten wat je moet doen, anders kan het zijn dat je een misverstand krijgt.

Wat bedoel je precies met die laatste zin? :o Ik heb een mobiel met abonnement, dus ik neem aan dat ik dan aan het eind van de maand gewoon een extra rekening krijg bovenop mijn abonnementskosten. Want het is toch een eenmalige dienst?

Ik snap ook inderdaad wel dat ze de optie iDeal voor de goedkopere memberships hebben weggehaald, helaas! Lifetime vind ik nou eenmaal duur en aangezien ik niet altijd tijd heb om te spelen, vind ik het zonde om zoveel te betalen! Af en toe een maandje is dan voordeliger. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:57

Nou, je moet wel weten waar je je sms je naar verstuurd enzo. Ik heb het 1 keer via mobiel gedaan en nooit weer. Werd helemaal misselijk van al die berichtjes rondsturen.... Dit was niet van star stable maar een ander spel.

Ikzelf heb ook een abonnement en waarschijnlijk kan je het niet via je mobiel doen dan :P

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:01

In de algemene voorwaarden staat dat je wel met een abonnement kan betalen. :j Ik neem aan dat ik gewoon een verificatie smsje terug moet sturen of een code daarvan moet invoeren. Ik ga het eens proberen, wie niet waagt die niet wint haha. :D

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:02

Fairytales schreef:
Ik heb al een paypal account :j. Alleen als ik geld wil overmaken naar die rekening om te betalen voor SR, duurt dat 2 werkdagen := Daarnaast moet je geloof ik minimaal een bedrag van 20 of 25 euro erop storten en dat vind ik zonde, aangezien ik paypal vrijwel niet gebruik voor andere dingen! Direct koppelen kan ook ja, maar moet ik mij eens gaan verdiepen in hoe dat werkt! Vandaar dat ik dacht dat mobiel betalen de beste optie zou zijn voor nu.

Wat raar mijn vriend heeft zijn bankrekening gekoppeld staan en hoeft niks over te storten...

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:05

ladyflame schreef:
Fairytales schreef:

Wat raar mijn vriend heeft zijn bankrekening gekoppeld staan en hoeft niks over te storten...

Dan heeft hij hem direct gekoppeld d.m.v iDeal denk ik? Als ik wil betalen staat er dat ik hem óf moet koppelen met iDeal of iets dergelijks of dat ik 25 euro moet overmaken.. Ik heb niet zoveel verstand van Paypal :')

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:18

Nou, telefonisch doe ik dus ook nooit meer! Eigenwijs dat ik ben.. Begin ging heel goed, kreeg netjes een sms terug dat het gelukt was, maar daarna ineens een foutmelding.. denk dat ik nu wel mooi die 6 euro kwijt ben. :=

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:24

Zou ik gewoon je paypal koppelen dmv ideal. Geloof dat dat 1 cent kost om je account te veriferen

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:29

Nou ik heb nu eerst een mailtje gestuurd naar starstable, ben benieuwd of ik mijn geld terug kan krijgen van mijn mobiel of dat hun het wel kunnen laten werken.. want ik ga niet dubbel betalen. := Bij mijn payments staat dat mijn betaling wel is ontvangen, maar als ik inlog ben ik nog steeds free member..

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:03

Alle paas questen af *\o/*

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:04

ik heb sewrieus 1 gouden ei en kan er niet meer vinden....

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:06

ik ga die dingen niet zoeken hoor ze liggen me daar prima :)

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:17

liliekska schreef:
ik heb sewrieus 1 gouden ei en kan er niet meer vinden....

Youtube :D

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:18

Aaah ik wil ook eieren zoeken! Helaas ben ik geen star rider meer :(

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 14:56

ik heb een kaart gemaakt van waar de eiren liggen en waar je egg hunts kan doen. Hij is nog niet helemaal af :o

http://nl.tinypic.com/r/o5q0de/8
Ik heb hem even in link gezet, dus niet aanklikken als je ze zelf wil zoeken :P

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:03

bij marley is ook een gouden

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 15:07

dat wist ik wel, maar ik had hem nog niet gepakt en dus ook nog niet op het lijstje gezet :o :')

Als je er meer weet, hoor ik het graag, dan kan ik die er bij zetten

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:10

Fairytales schreef:
Ik kom mij weer even melden! Heb al eerder in dit topic gereageerd, toen was ik starrider, maar door mijn studie en werk heb ik geen tijd meer gehad om te spelen.. Mijn starrider is inmiddels afgelopen en ik kan niet meer met iDeal betalen, dus wou ik per mobiel betalen. Kan iemand mij vertellen of dit allemaal betrouwbaar is? Het is eenmalig toch wat je betaald? (Ik wil voor 1 maand weer starrider betalen) Niet dat ik gelijk aan een abonnement vast zit. :D

Ik betaal altijd via de telefoon het heeft geen enkel probleem opgeleverd. :)

sanne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 16:10

Is er iets interessants in de paas kraam?
Anders ga ik niet inloggen ;(

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 16:13

Petrichor schreef:
Fairytales schreef:

Ik betaal altijd via de telefoon het heeft geen enkel probleem opgeleverd. :)

Bij mij helaas wel. :( Heb 2 smsjes terug gekregen na de betaling met daarin een transactiecode (2 verschillende), maar als ik nu inlog ben ik nog steeds geen star rider. Bij mijn payment gegevens staat wel 'pending' dus ik heb maar even een mail gestuurd naar Star Stable. Is de eerste en de laatste keer dat ik per telefoon betaal..