Heuy! nog eens vissen kijken. Zonde dat hij nu er met dat stormweer niet online was. Ik denk dat het wel boeiend moet geweest zijn onder water ook
Ik zag net een bericht voorbijkomen bij DUIC: https://www.duic.nl/algemeen/geliefde-v ... n-utrecht/Mooi dat we dan ook weer vissen voorbij zien komen
senna21 schreef:Visdeurbelbingo. Doe ik aan mee. En een prachtig woord voor galgje Of woord van het jaar 2022
Karin schreef:Er staat nog geen visdeurbelbingokaart (3x woordwaarde) op de website. Ik ben benieuwd Leuk! Dan kunnen we hier in het topic een visdeurbelbingokaartchallenge houden!
Suzanne F. schreef:Jaaaa en dat spelen we dan in het Boktvisdeurbelbingokaartchallengetopic!Of een meeting en met zijn allen de visdeurbel doen
Linnie050 schreef:Leuk! Ik ga ook weer kijken.Ben benieuwd wat we allemaal gaan zien.In ieder geval véél troebel water...
Hij doet het! Je kunt nu ook zien wanneer voor het laatst de sluis open is gegaan. En hoeveel mensen er kijken.
Cookies schreef:Hij doet het! Je kunt nu ook zien wanneer voor het laatst de sluis open is gegaan. En hoeveel mensen er kijken.Heeee wat leuk!!! Nou ik ben 1 van die 6 hoor!