Fijn ook dat er wat nieuwe dingen gaan aankomen, al begrijp ik natuurlijk ook dat privé soms voorrang heeft

Geen idee of het nog iets toevoegt, maar waar ik tegenaan loop op het spel is een gebrek aan doel. Ik ben nog steeds zoekende wat ik nu eigenlijk wil en ik lijk het maar niet te vinden. Nu ligt dit vast aan mij, maar het is wel mijn probleem
Gewoon een ras fokken zegt me niet zoveel, maar dat komt vooral omdat ik het idee heb dat het ieder voor zich is. Misschien ook maar mijn idee, maar dus dat je gewoon fokt en niemand interesse heeft in je veulens/paarden is niet zo fijn. Je hebt dan wel gezocht maar dat is ook maar steeds hetzelfde riedeltje.Het hele inteeltvrij-gebeuren zegt mij niks, GN wel maar ook daar naartoe werken is "saai". Het is steeds hetzelfde: veulen laten opgroeien, beleren, trainen, merrie x hengst = 1 GN hoger veulen en dan weer opnieuw. Dit terwijl je inderdaad steeds meer in het gedrang komt qua fokpaarden, vooral als je in het hogere GN komt (waar ik nog geen last van heb
maar ik kijk vooruit, haha).De andere mogelijkheden op het spel zijn leuk voor de afwisseling, maar toch lijkt er niet zoveel mee te kunnen. Ben nu pensionstal en dan kunnen mensen bij mij stallen, maar dat is het dan ook, en ik heb daar verder weinig aan om het zo te zeggen. Ik heb met die stal zelf geen doelen wat ik kan doen ofzo .. Manège kan je wedstrijde organiseren, dit is iets wat ik nog niet geprobeerd heb. Of het verder zoveel toevoegd dat mensen lid kunnen worden en paarden trainen weet ik niet, geen ervaring mee. En dan heb je nog de trainingsstal, op zich heel fijn, maar niet zo leuk voor mensen die niet constant op het spel kunnen zitten. Dus die valt dan af.
Ik weet het niet meteen, misschien dat er ook nog een mogelijkheid is om de soorten stallen uit te breiden? Bedoel qua mogelijkheden dan .. Dat je bv. als je een pensionstal hebt zelf actief moet mesten, voeren, dingen onderhouden. Maar dan voor je stal ipv alleen je eigen paarden/voor jezelf. En dat je daar dan voordeel/munten uit haalt ofzo. Al kom ik nog niet ver qua uitwerking maar daar zijn anderen vast beter in
En dan moet het niet zo zijn dat je elke dag uren kwijt bent qua onderhoud, maar toch wel dat je een doel hebt om dat zo goed mogelijk te doen zodat je stal beter & beter wordt. Bij de manège kan misschien het wedstrijdsysteem uitgebreid worden, hoe meer volk op je wedstrijden hoe betere wedstrijden je kan doen, met meer mogelijkheden enzo, dat je dus echt kan groeien. Trainingsstal idem, dat je niet alleen iets voor paarden van leden kan, maar als je goed je best doet dat er ook mensen van "buitenaf" je stal opzoeken waardoor je op die manier wat anders kan/meer kan verdienen.Beetje grote algemene punten, heb ook niet meteen specifieke ideeën, heb ook geen idee of dat mij zou helpen wel een doel te vinden eigenlijk, maar zoals eerder gezegd: het ligt sowieso aan mij
Haha. 
de sudoku nog even opgelost, hoe komen die mensen in de top 3 aan zo waanzinnig veel punten? 
Nog niet gelezen 

Dus dat er gewoon een lijstje blijft staan met je selectie en je dan daaruit kan kiezen (dan kan je ook onderdeel per onderdeel trainen als je zou willen, dan staat er maar 1 training steeds). Weet niet of dat technisch mogelijk is...