Geduld is een schone zaak
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Alleen nu spel gestart en dat laden duurt ook nogal eeh lang
Kan ik hem over een paar uur/dagen/weken/maanden ook nog op een andere computer zetten?
xNK schreef:Oeh super handig dit, sinds de crash van m'n laptop ben ik m'n Sims 3 kwijt, ik miste 'm wel
En ik denk dat er mensen jaloers zijn op mij
[ Afbeelding ]
xNK schreef:Oeh super handig dit, sinds de crash van m'n laptop ben ik m'n Sims 3 kwijt, ik miste 'm wel
[ Afbeelding ]
Ik niet hoor Doanique schreef:Nies_ schreef:Ik zit op 3%Kan ik hem over een paar uur/dagen/weken/maanden ook nog op een andere computer zetten?
Je kan hem op een andere spelen als je met je account inlogt ja (ook dat staat in het topic hoor)
Ghostattack schreef:xNK schreef:Oeh super handig dit, sinds de crash van m'n laptop ben ik m'n Sims 3 kwijt, ik miste 'm wel
[ Afbeelding ]
Hoezo jaloers?Ik niet hoor

Ik had ze vroeger allemaal op een blaadje naast de computer hangen.. Motherlode en dat soort dingen 
[/quote]
(maar ik heb wel een familie met 20 mensen en paarden dus ja
)[/quote]
muntdrop schreef:Hoe kunnen sommige van jullie leven met je internet![]()
[ Afbeelding ]
Voor 10 euro per minuut mogen jullie mijn internet wel lenen
Grade A- nog wel, waarom niet A+? muntdrop schreef:Hoe kunnen sommige van jullie leven met je internet![]()
[ Afbeelding ]
Voor 10 euro per minuut mogen jullie mijn internet wel lenen
Gaat om een hele oude HP. Volgens mij uit de tijd dat ze net bedacht hadden dat computers niet perse zo'n vieze wittige kleur hoefde te hebben.