Mijn vriend had gedaan dat wanneer hij op het werk komt, hij het broodbakje uit zijn tas haalt en op zijn bureau zet, appeltje en mandarijntje in het laadje en dan PC aanzetten. Is goedgekeurd en hij had nog als opmerking: Lekker gezond!
Anoniem
Geplaatst: 21-12-11 11:58
Heb je niet een vast doucheritueel met scrub, shampoo, zeep, conditioner en scheerschuim ofzo? Met lekker veel producten? Dan zou je dat misschien kunnen laten zien.
Hahaha Nienke van Roamler vertelt mij zojuist dat de Grolsch-opdrachten alleen na drie uur 's middags beschikbaar zijn omdat ze voor die tijd geen kroegbezoek willen stimuleren. Hoe briljant is dat
Bij het ritueel had ik de NS borden met vertraging er op gezet. "standaard erger ik me als de trein weereens vertraging heeft" hahaha nog goedgekeurd ook!
Ik had de gezonde snack met smeerkaas uitgevoerd met een kaasplankje met roquefort en camembert. Geen Slankie te vinden. Met als toelichting iets als "ik eet liever lekkere kazen" Natuurlijk niet goedgekeurd, maar ik mocht het opnieuw proberen. Niet dat ik dat ga doen, ik ga er niet speciaal smeerkaas voor halen.
Het is gewoon een smerige marketingstunt van Slankie.... Het meest originele wat ik kan bedenken is een tosti, maar dat zal wel niet goedgekeurd worden...
Het valt me wel op dat er nog niemand van de mensen op de wachtlijst heeft gereageerd op het feit dat ik deze week een invite ga weggeven.... Allemaal weer ontstipt en druk aan het wachten tot je een invite in je PB-box vindt? Kom op zeg, jullie mogen er wel wat voor doen
Planning was één voor Bokt (hier inzenden) en één via andere kanalen... Met iets van 10 mensen op de wachtlijst dacht ik vast wel iemand heel blij te kunnen maken
Ik heb je invite-wedstrijd wel gelezen en hoop echt dat ik hem krijg! Maar ben heel de dag druk met school bezig geweest dus nog niet echt tijd gehad om goed uit te zoeken wat de westrijd inhoud want dat snap ik nog niet goed. Maar ik ga mijn best doen
Squawk
Geplaatst: 22-12-11 12:30
Nieuwe opdrachten kreeg een berichtje dat ik op 600 m zit van een opdracht, winkel waar ik tijdens mijn pauze boodschapjes haal dus dat ga ik zometeen maar doen