Misslolliex has been a participant since 2010-08-19 (5 months ago), and in that time has typed 264,201 keys, clicked 133,176 times and moved his or her mouse for 9.04 miles. Averaging 0.02 keys and 0.01 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2011-01-19 16:44:58 and has sent a total of 115 pulses overall. Misslolliex lives in Unknown. Misslolliex also referred 0 users to WhatPulse.
Uhuh.. ik gok ook zomaar dat me dat vandaag niet meer gaat lukken.. maar ik verveelde me gisteren een beetje op kantoor, was erg rustig met feedback dus had niet veel te doen. Dus toen ben ik maar gaan typen
Ben iets voor twaalfen gestart met het beantwoorden van "wat" mailtjes. Heb er inmiddels ca. 30 beantwoord en een paar nieuwe mails opgesteld en heb op dit tijdstip alweer 16000 keys genoteerd staan voor vrijdag 21 januari Mooi begin
Nou guys, aan mij hebben jullie de eerstkomende dagen waarschijnlijk weinig concurrentie. Ben van mijn paard gestuiterd, heb de SEH met een bezoekje vereerd en typ de komende dagen waarschijnlijk weinig (en met één hand) tot niet
Elleboog gekneusd en een spier in mijn bovenarm die een flinke optater gehad heeft...
Ik ben weer een plaatsje gezakt. Sta nu op de 21ste plaats, maar goed voordeel is wel dat ik een behoorlijke afstand heb van de 22ste plaats, nadeel is dat de 19de plek ook nog wel een eindje weg is