geen bokker gevonden nogik zocht harry potter.heel banketstaaf berhaal blijkt het een ned jongen te zijn
ik ben al een half uur met diem 'neger' aan het pratenhij is 21, werkloos, financieel in de put en vind mij maar verwend *nog steeds geen bokker *
Hi, i'm looking for members of the dutch community Bokt.zo begin ik nu elk gesprek alleen iedereen disconnect meteen
Yeah! Wij staan nog bovenaan!Ik ben nu met een leuke Zweed aan het praten. Ik wil eigenlijk niet disconnecten om meer Bokkers te vinden want hij is zo leukkkk!!
Unwritten schreef:Hi, i'm looking for members of the dutch community Bokt.zo begin ik nu elk gesprek alleen iedereen disconnect meteenHaha, zukkelz...... (die mensen dan he)ik heb er ook nog geen een gehad.Ik begin met:'Bokker???'
ik begin gewoon gelijk met: bokt?mensen van hier zullen dat wel snappen, zo niet, dan kun je dom gaan banketstaaf
Ik ging Eline bijna extreem voor de gek houden, had meteen door dat ze nederlands was. Maar ik kon mezelf niet meer inhouden. Ik moest zo hard lachen.
Iris82 schreef:Ik ging Eline bijna extreem voor de gek houden, had meteen door dat ze nederlands was. Maar ik kon mezelf niet meer inhouden. Ik moest zo hard lachen.vertel